Affiliate Marketing

http://pemuda-riau.com/?termos=forex-rate&1da=bb forex rate  

exam questions and answers bshs 382 Wat is… Affiliate Marketing?

كيف يمكن كسب المال السريع للأطفال في سن 13 عاما

http://tqviagens.com/categoria-produto/outros-tours/?orderby=price binäre optionen watchdog Waarom affiliate marketing?

Je betaalt achteraf

http://kvknederlandturkey.com/zole5m/Main-jado-tere-khaab.html www cedarfinance com

Je bereikt een groot publiek

http://www.hipstersdontdance.com/?nubul=opzioni-binarie-prelievo opzioni binarie prelievo

research essay quickly Wat zijn de nadelen?

forex trading on line il sole 24 ore

Resultaten meten

earn money quickly

Doelgroep

http://magicamit.com/?olja=mobile-spy-free-download-6.73-map-13-colonies mobile spy free download 6.73 map 13 colonies

Kosten

essay collections limited

http://martin-miks.cz/?hji=opzioni-binarie-brokers opzioni binarie brokers

opizioni binarie

avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Twitter of LinkedIn

2 reactie bij Affiliate Marketing

  1. avatar
    Dana juni 4, 2012 bij 15:25 #

    Hi Martine, Bedankt voor je reactie. En bedankt voor je tip. Ik denk dat veel mensen zich idd verkijken op het werk dat een affiliate campagne met zich mee brengt.
    Enne…Ik bedoel inderdaad affiliate netwerken!

  2. avatar
    Martine Laros juni 4, 2012 bij 14:31 #

    Goed artikel! Zelf ben ik veel als affiliate/ publisher actief voor mijn website http://www.eenkadovoor.nl.

    Ik ben het met je eens dat Affiliatemarketing niet zo makkelijk is als het klinkt! Het is hard werken, voor de affiliates/ publisher en de webwinkel.
    Mijn ervaring is dat de beste resultaten komen uit de campagnes waarbij ik intensief contact heb met de webwinkel, waarbij de inzet dus van beide partijen komt. Je versterkt elkaar.
    Webwinkels zou ik daarom willen aanraden om liever tijd te steken in een top 10 of 15 publishers die goed op de doelgroep aansluiten en hier mee aan de slag te gaan. Dit werkt beter dan 200 publishers goed te keuren waarvan je inderdaad niet weet of ze wel een toegevoegde waarde hebben. Dat is in ieder geval mijn ervaring.

    N.B. Met ‘Veel Affiliates vragen ook een opzet fee’, bedoel je hierbij niet ‘affiliate netwerken’?

Geef een reactie