Allemaal nieuws op MamaMarketing

Nieuwe ontwikkelingen bij MamaMarketing. De belangrijkste is wel de komst van het derde MamaMarketing teamlid. Samen zullen we weer hard aan de slag gaan met MamaMarketing. Graag stelt Dana zichzelf voor en licht alvast een tipje van de sluier op van wat komen gaat.

Even voorstellen…

Ik ben Dana en sinds 1 oktober jl. (eigenlijk stiekem eerder, maar dat vertellen we niet door) het nieuwste lid van het MamaMarketing team. Marketeer in hart en nieren. Geen mama. Nog niet! Dat project is wel inmiddels volop in ontwikkeling (in januari ben ik uitgerekend). En ook geen eigenaar van een webshop. Maar vanuit mijn studie communicatie en mijn ervaring bij media en reclamebureaus, en niet in de laatste plaats vanuit mijn eigen bedrijf Luzente, heb ik hierover wel redelijk wat kennis (al zeg ik het zelf) opgedaan en dat deel ik graag met anderen. Wellicht dat jullie hier, op webvedettes.nl al een bijdrage van mij hebben gelezen. Eerder dit jaar zijn enkele gastblogs van mij over Google Analytics op de site gepubliceerd.

Mijn visie op MamaMarketing…

In het drukke leven van een vrouwelijke ondernemer is er niet altijd tijd om de laatste trends en ontwikkelingen rond marketing en communicatie in de gaten te houden. Er gebeurt ook gewoon te veel. En veel van die nieuwe ontwikkelingen zijn ook helemaal niet echt relevant voor jullie. Daarom is het zo handig dat een website als MamaMarketing er is. Hier proberen wij informatie en nieuws te brengen die voor jullie relevant is. En, waarmee jullie gemakkelijk aan de slag kunnen.

Binnen het team van MamaMarketing vullen we elkaar goed aan. Van creatief naar commercieel, ik denk dat we zowel samen als individueel veel met jullie kunnen delen. Daarom verheug ik mij ook ontzettend op deze samenwerking.

Toekomst …

Met mijn komst gaat er natuurlijk wel wat veranderen. Ik schrijf mijn blogs bijvoorbeeld vanuit een heel andere invalshoek. Ik heb geen eigen ervaring als webshophouder. Maar met mijn kennis en ervaring, kan ik wel inzichten bieden waarmee jullie uit de voeten kunnen. Dat betekent waarschijnlijk dat ik soms ook wat technischer uit de hoek zal komen. Maar ik sta altijd open voor kritiek, opmerkingen en natuurlijk vragen.

En we hebben ook allemaal nieuwe, leuke en interessante blogs in de planning staan, zo hebben we al blogs op de plank liggen van een aantal gastbloggers, zoals die van Noeky Karreman over timemanagement en Kim Brouns over netwerken, we hebben een aantal screencasts opgenomen over Google Analytics, en iedere maand stellen we een printable beschikbaar. Daarnaast willen we ook graag jullie input! Iedere maand zouden we een we winkelier aan het woord willen laten. Wij willen namelijk heel graag van jullie weten waarom je gekozen hebt voor de webwinkelsoftware die je nu gebruikt en waarom. En natuurlijk of je blij bent met de keuze, wat zijn de minder handige dingen, wat mis je, en wat is juist super fijn aan het systeem. Als je hierover graag een stukje zou willen schrijven, dan kun je contact opnemen met mij: dana@webvedettes.nl.

En ten slotte zal het binnenkort ook mogelijk worden om te adverteren op de website en in de nieuwsbrief. Hoe we dat precies gaan doen, zullen we snel laten weten, maar als je hierin interesse hebt, kun je alvast contact met mij opnemen (dana@webvedettes.nl).

Er staan veel leuke dingen op de planning, dus hou vooral de website, de nieuwsbrief, Twitter en natuurlijk Facebook in de gaten, want hier houden we je op de hoogte.

Tot ziens!

avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Twitter of LinkedIn

, ,

Nog geen reacties

Geef een reactie