4.000 volgers vóór Kerst? (give-away)

4000volgersvoorkerst, twitter, actie, giveaway

Tot over je oren in de orders?

Goed nieuws; dan is de kerstdrukte ook bij jou in volle gang.

Wij van MamaMarketing zitten ook tot onze kruin in de klussen: begin volgend jaar lanceren we een heel nieuw MamaMarketing.

Wat dat precies inhoudt houden we nog even geheim, maar achter de schermen zijn we al hard aan het werk.

Tot over onze oren – we zeiden het al 🙂

Tussen al het schrijven, ontwerpen en nadenken door zijn we ook volop aan het Twitteren.

Zo deden we laatst een #twitverslag van Onderneem! de Etsy Startersdag in Brugge.

En toen zagen we het ineens…

We zitten al op 4.000 volgers! Nou ja. Bijna dan.

4.000 volgers op Twitter – vóór Kerst?

mamamarketing twitter profiel pagina

 

Op het moment van schrijven staat de teller op exact 3.970 volgers.

Nog 30 te gaan dus.

Niet dat we geobsedeerd zijn, maar toch: het zou een leuk kerstcadeautje zijn…

…en daar hebben we wat voor over!

Maar wat dan?

We besloten het jullie zelf te vragen.

Hier een lijst met de voorgestelde prijzen:

  • het boek ‘Miss Marketing’ van Mabel Numandor, aldus @Sarah_Rosier
  • advies op maat, aldus @studio82nl, Marjolein Vrijmoed, @kekkekoters, @doeldertje, @brigitte_kotw en @Windstilte_
  • tijd en focus, aldus @wijeisenijs (maar carrière-advies mag ook :-))
  • een advertentie op MamaMarketing.nl (aldus @mariskakalma)
  • een persoonlijk marketingplan, aldus @broesj, @ankepankedesign en @miesenmoos
  • hulp bij het opzetten van een nieuwsbrief, aldus @MirjamsAtelier
  • en, heel leuk: een snuffelstage bij @MamaMarketing, aldus @elianeroest

Heel veel leuke ideeën dus. Té veel voor nu. Want nu trekken we maar één winnaar…

Dus, komt ‘ie:

Als wij vóór Kerst 4.000 volgers op Twitter hebben, dan trekken wij uit die 4.000 volgers een winnaar. Zij wint: een advies op maat, van een MamaMarketeer naar keuze.

De winnaar mag één van ons 3 vragen stellen, die we dan met al onze ervaring, enthousiasme en brain power gaan beantwoorden in een Speed Coach Sessie. Als dat geen onweerstaanbare prijs is, dan weet ik het ook niet meer.

Dus: wil jij het nieuwe jaar beginnen met een advies op maat om van jouw webwinkel een (nog) groter succes te maken?

>> Ga dan naar Twitter en doe mee aan onze #4000vóórKerst volg en RT-actie <<

Nog 30 te gaan….

 

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie