Achter de schermen: oktober

En toen dwarrelden de blaadjes van de bomen, waren de eerste echt heftige hoosbuien een feit en was het alweer de laatste vrijdag van de maand; hoog tijd voor het kijkje achter de schermen dus! Want er is weer een hoop gebeurd ten kantore van WebVedettes…

Klanten

Sinds jullie weten dat je ons ook in kunt huren, hebben we er een paar mooie klanten bijgekregen. Zo zijn we momenteel druk bezig met, onder andere:

  • het ontwikkelen van een nieuwe naam voor een geweldig product.
    Tijdens een pressure cooker sessie op kantoor bij de klant kwamen we op maar liefst twee nieuwe namen, die nu getest worden op de doelgroep.
  • het analyseren van de Hink-Stap-Sprong  van een aantal mooie webwinkels
    Webwinkels worden steeds professioneler. Het wordt dus steeds moeilijker om je te onderscheiden. Met een goede Hink-Stap-Sprong lukt dat wél. Maar hoe doe je die Hink-Stap-Sprong nu? Wij helpen onze klanten om die stap te zetten. Het leukste werk wat er is!
  • het ontwikkelen van een campagne voor één van onze klanten, die het streven heeft haar omzet volgend jaar te verdubbelen.
    Een ambitieus plan, waar wij ons natuurlijk graag voor inzetten!

Daarnaast hebben we vandaag gebrainstormd met Nina Voordes van Paper Stories over haar webwinkel. Nina won deze sessie met de #WordEenWebVedette-campagne en is, zo denken wij, hard op weg een echte WebVedette te worden!

Pop-up office in de Ka-ching WinterWinkel

Wij zijn een online marketing bureau – maar wij gaan ook graag offline.

Sterker nog: donderdag 13 november houden wij kantoor in de WinterWinkel van Ka-ching.
En om het nóg leuker te maken: jij maakt kans op een gratis consult van 30 minuten.
Hoe en wat? Dat hoor je volgende week!

Flavourites Live! No business…

Velen van jullie hebben er al naar gevraagd: er is dit jaar geen Flavourites Live! Business.
Wij zijn namelijk druk bezig met de organisatie van een tweedaags business event in 2015! Hoe en wat? Dat hoor je nog van ons.

Maar… wij zijn er wel gewoon bij, hoor, op Flavourites Live!
Kom je ons opzoeken?

Onderzoek in samenwerking met Etsy

Wat hebben webwinkeliers nodig hebben om de stap te zetten van een klein bedrijf, naar een midden of grootbedrijf? Wat houdt hen tegen? Wat zou hen een geweldige boost kunnen geven? Kan een craftie met een Etsy-shop uitgroeien tot een midden/groot bedrijf? En vooral: hoe krijgen ze dat voor elkaar? Wat hebben ze daar nu bij nodig?

Vragen waar wij graag een antwoord op geven. En daarom zijn we op zoek naar een onderzoekende student.

>> bekijk de stage-vacature op onze website <<

In dit onderzoek werken we samen met Etsy Nederland.

DecemberDrukte

Voor onze klanten zijn we al volop bezig met de DecemberDrukte. Want elke webwinkel wil het maximale halen uit deze periode. Natuurlijk kunnen we jullie niet aan je neus gaan hangen wat wij voor onze klanten doen (sorry!), maar we delen met alle liefde onze tips om de DecemberDrukte het hoofd te bieden, zodat je ook nog tijd over houdt om je marketing aan te pakken.

>> lees hoe je de DecemberDrukte het hoofd biedt <<

Heb jij de DecemberDrukte onder controle en wil, net als onze klanten, je omzet verdubbelen – minimaal? Mooi zo!
Volgende week delen we zes tips over hoe je de decemberperiode kunt uitnutten. Houd ons blog dus in de gaten 🙂

Tot zover onze maandelijkse update!

Wij gaan snel verder, want voor ons is de DecemberDrukte allang begonnen…
Heel veel succes de komende weken en maanden.
You can do it!

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie