Print

Case study Appracadabra: Visuele Identiteit

Een uitgeverij in digitale prentenboeken voor je iPhone, iPad of Android vroeg mij vorig jaar of ik hun marketing-communicatie zou willen doen. De ondernemers achter Appracadabra zijn Xander Wiersma en Marlis Zimmerman (toevallig ook vrienden van mij 🙂 ). Zij waren onder de indruk van mijn aanpak voor Ozowiezo en Homemade Happiness, ík was weer […]

Lees meer..        
baby

Baby’s en marketing

Veel kleine ondernemers vinden het maar lastig: marketing, communicatie, social media, adverteren, seo… Je moet ook zoveel kunnen als zelfstandige en dingen die nieuw voor je zijn kosten meer tijd dan wat gesneden koek voor je is. Je kunt hier op twee manieren mee omgaan: er tegenaan hikken en duizend beren op de weg zien. […]

Lees meer..        
Print

Stap 2: het bouwen van dit blog

Een blog is één van de belangrijkste middelen die je als webwinkelier hebt. Met een blog kun je niet alleen je kennis makkelijk delen, maar je koppelt die kennis ook nog eens direct aan je merk. Daarmee laat je dus niet alleen anderen delen in jouw expertise, maar bouw je bij iedere post jouw expert-status […]

Lees meer..