Extra publieksprijs #WordEenWebVedette. Stem mee!

80 inspirerende quotes kregen we binnen.
Tachtig! Veel meer dan we verwacht hadden… Daarom hebben we besloten jullie hulp in te roepen en, naast de hoofdprijs, ook een publieksprijs uit te loven.  

Want hoe kies je nou de beste quote uit, uit 80 inzendingen? Wij vinden dat best lastig… Daarom zou het super zijn als je mee helpt! Like jouw favoriete quote in het #WordEenWebVedette Facebook Verzamelalbum en help de maker winnen.
De quote die de meeste likes krijgt, wint de publieksprijs #WordEenWebVedette, namelijk 1 uur advies op maat voor haar / zijn webwinkel!

Help jouw favoriet winnen

publieksprijs #WordEenWEbVedette

(inzending Mamaliefs, #WordEenWebVedette)

Welke quote vind jij het meest inspirerend, grappig, bijzonder, opvallend? Stem mee en zorg ervoor dat jouw favoriet(en) de publieksprijs #WordEenWebVedette winnen. Like jouw favoriet in het #WordEenWebVedette Facebook Verzamelalbum!

De regels:

  • Stemmen mag zo vaak je maar wilt.
  • De quote met de meeste likes wint.
  • De stemronde sluit op 30 september 2014.
  • Er mag gebuzzed worden… Vraag dus gerust je vrienden, familie, collega’s om mee te stemmen!

>> stem op jouw favoriete #WordEenWebVedette-quotes <<

Veel stemsucces en -plezier!

(inzending Papergoodies, #WordEenWebVedette)

(inzending Papergoodies, #WordEenWebVedette)

PS: in dit bericht laten we drie inzendingen zien – je vindt ze alle 80 in het #WordEenWebVedette Facebook VerzamelAlbum!

PPS: voor wie zich afvraag wanneer wij nou ein-de-lijk echt WebVedettes worden… volgende week gaan we over!

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie