Flavourites Live 2014: foto-verslag vanuit ons Pop-Up Office

Flavourites Live 2014 – het was één groot feest. Wij hebben 3 dagen lang kantoor gehouden, temidden van webwinkeliers die keihard aan het werk waren om hun online winkel offline uit te verkopen. Gelukkig vonden de meeste van die webwinkeliers tussen de bedrijven door tijd om langs te komen in ons Pop-Up Office. Voor een bakkie beurspleur, een gratis advies of om één van onze partners te spreken.

In dit artikel vind je een verslag van onze drie dagen op Flavourites Live! 2014.

Flavourites Live 2014 – drie doldwaze dagen

webvedettes

Op eerdere edities van Flavourites Live! waren wij eigenlijk volcontinu boven aan het werk, waardoor we de beursvloer-vibes alleen maar zijdelings meekregen. Nu we kantoor hielden op de beursvloer zelf, konden we veel beter peilen hoe de sfeer daar was.

De deuren gingen om 7 uur al open, om standhouders de gelegenheid te geven de laatste dingen in hun stand te doen. Wij waren er om half 9, zodat we een snel rondje over een nog vrijwel lege vloer konden doen. Opvallend was, dat er zelfs op dat tijdstip – anderhalf uur voor Flavourites Live voor het publiek openging – al een fijne sfeer hing. Er klonk muziek, het was gezellig verlicht, en er heerste een soort positieve dit-gaan-we-doensfeer.

Om 10 uur gingen de deuren voor het publiek open. Wij zaten helemaal achterin de zaal, bij stand 181, dus het duurde even voor wij aanloop kregen. Op zich goed, want we moesten nog even koffie zetten, een Bizzyboard ophangen, en wat laatste kaartenmolentjes vullen met visitekaartjes, jaarplanners en ander moois… Mooi, want vanaf half 11 ging het los!

Drukte in ons Pop-Up Office

flavourites live 2014 pop-up office webvedettes

Van vrijdagochtend half 11 tot zondagmiddag half 4 hebben we eigenlijk continu in bespreking gezeten: met mensen die een webwinkel wilden starten, webwinkels die langskwamen voor een SpeedCoachSessie of een één-op-één gesprek met Marianne Sijberden (Perswinkel), Charlotte Meindersma (Charlotte’s Law) en Roy van der Aalst (FSA fulfilment service), collega’s of Instagrammers/tweeps/Facebook fans die ons nu weleens ‘in het echt’ wilden spreken. Wat een feest!

Misschien heel naïef, maar we hadden niet gedacht dat het zó druk zou worden in ons Pop-Up Office…

Foto-verslag van Flavourites Live 2014

Terwijl wij mensen ontmoeten, handen schudden, advies gaven en ons (gevraagd!) bemoeiden met webwinkeliers, liep Marjolijn over de vloer. Zij maakte vrijdag een twitterverslag van slimme, inspirerende en opvallende stands. De andere dagen liepen we zelf rond met een camera, om stands, workshops, bezoekers en webwinkeliers vast te leggen. In bovenstaand verslag vind je meer dan 80 foto’s van Flavourites Live 2014.

Byebye Flavourites Live 2014

Op zondagavond waren zowel Dana en ik hees van al het praten. Om half vier werd het rustig op de vloer, en kregen we de kans om een rondje te lopen en nog wat webwinkeliers de hand te schudden. Stipt om zes uur begonnen we met afbouwen, en om half 8 waren we klaar. Met gemengde gevoelens zeiden we onze buren gedag en verlieten we de Overkant. 

Ons Pop-Up Office op Flavourites Live 2014 was een drie dagen durend doldwaas feest!

 webvedettes

Een heel dikke dankjewel aan de dames Flavourites en Studio Maya Kol voor de geweldige organisatie, aan Anuschka van Hipaholic voor het stylen van ons tijdelijke kantoor- en aan alle (aspirant) webwinkeliers die zo lief waren langs te komen in ons Pop-Up Office voor advies en bakkies beurspleur. En goed nieuws: alle 300 WebVedette-koekjes zijn schoon op gegaan!

Terwijl onze voeten bijkomen en onze stemmen herstellen, zijn onze breinen alweer hard aan het zoeken naar een nieuw Pop-Up Office…

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

,

Nog geen reacties

Geef een reactie