FLB13: Live verslag via Twitter

Het is zover!
Flavourites Live Business 2013 gaat ein-de-lijk beginnen!

Vandaag om 10 uur start de persconferentie, en om 11:15 begint de eerste lezing.

Ben jij er, om welke reden dan ook, niet op FLB13?

Jammer… je mist een geweldige kans om in twee dagen tijd helemaal bijgepraat te worden over hoe je je webwinkel naar een hoger plan kunt tillen.

Maar we hebben één troost:

Eliane Roest doet LIVE verslag van Flavourites Live! Business 2013!

Volg @MamaMarketing op Twitter voor fijne soundbites van de lezingen en workshops, kijkjes achter de schermen en sfeerplaatjes van #FLB13.
Of zoek op #FLB13 voor alle tweets van bezoekers!

Tot tweets…

PS:

toch nog last minute kaartjes kopen voor Flavourites Live! Business 2013?
Groot gelijk: we hebben een dijk van een programma samengesteld!

Lees hier het programma van Flavourites Live Business 2013.

En/of

Koop hier online kaartjes voor Flavourites Live Business – of gewoon aan de deur!

PPS:

Ben je standhouder op FLB13 en kun je daarom niet bij de lezingen en workshops zijn?
Speciaal voor jou organiseren we vanavond een programma exclusief voor standhouders!

Met een lezing van Monique van der Vlist (101 Woonideeën) over Pinterest inzetten voor merk.
En met een presentatie van Annet van Baarle, over hoe je je presenteert – in je stand, en in het algemeen.

Aansluitend is er kans om je vragen te stellen in het MamaMarketing Café Q&A.
Haal een drankje en een hapje en vraag de webwinkelmarketingspecialisten Dana en Diana (dat zijn wij), Gwen Teske (Webshop Academy), Carlotte Mos (Ocher) en Marianne Sijberden (Perswinkel) het hemd van het lijf!

Tot tweets!

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie