Trackbacks/Pingbacks

  1. Casestudy MamaMarketing: Facebook Fanpage » MamaMarketing - leer, doe-het-zelf en verdien meer met je webwinkel - 30 mei 2011

    […] Facebook is eigenlijk een soort Twitter, maar dan veel visueler. Je kunt je pagina aanpassen aan jouw eigen visuele identiteit en je kunt jouw smaak (als ondernemer) op een heel rijke manier laten zien op je wall, door […]

  2. Case study Appracadabra: Visuele Identiteit » MamaMarketing - leer, doe-het-zelf en verdien meer met je webwinkel - 19 januari 2011

    […] Hierboven zie je het resultaat. Wij zijn er heel erg blij mee! Wat ik zelf erg mooi vind, is de subtiele magie die erin zit. Want een konijntje aan een ballon, dat gaat nog wel, maar een olifant? Dat is pas magisch! Bovendien ben ik erg blij met de characters: de dieren in silhouet zijn heel goed herkenbaar in combinatie met de ballon en kunnen dus een belangrijke rol vervullen. Hoe? Lees hier mijn post over het nut van characters! […]

Geef een reactie