Hoe krijg je de juiste volgers op Twitter?


Widget area "Twitter widget" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Het is weer #TwitterTiendaagse! Vandaag het vierde antwoord in de Vraag&AntwoordVideo Twitter voor je webwinkel. Deze keer: hoe krijg je in vredesnaam de juiste volgers? Want: zonder de juiste volgers, ook geen klanten in je webwinkel.

Deze vraag is gesteld door Renata van Son, van webwinkel MamaLiefs. Zij reageerde op ons eerste Vraag&Antwoord-filmpje met deze comment:

Ok ^Di, heb het filmpje bekeken en zit met prangende vraag. Ik concludeer: naast verkeerde tweets heb ik echt de verkeerde volgers (bijna allemaal collega’s) wat volgens mij nog veel erger is dan een verkeerde tweet tweeten. Want je begint ergens een keer met Twitter en dan ga je kijken hoe andere webwinkels het doen. Vervolgens kom je automatisch in de stroom terecht van dit segment. Ik (en alle anderen dus ook) krijg van Twitter dan ook altijd alleen maar nieuwe suggesties die in diezelfde lijn liggen. Kortom: we zitten met z’n allen op een bepaalde weg maar raken er niet vanaf. Ik mis het antwoord op de vraag: hoe krijg ik nou de juiste volgers? Ik kan nu wel directief gaan tweeten met een call to action en de vraag om een RT maar als die RT alleen maar in hetzelfde segment als ik terecht komt dan bereik ik mijn doelgroep nog steeds niet. Dus blijft het roepen in de duisternis. #schietmijmaarlek #makkelijkergezegddangedaan #zucht#TwitterTiendaagse

Geen nood, Renata, in onderstaand filmpje ga ik dieper in op je vraag!

 

Hoe doe je dat: de juiste Twitter volgers krijgen?

In deze vierde video geven we antwoord op de vraag hoe je in vredesnaam de juiste Twitter Volgers krijgen kunt. Wat zijn goede Twitter Volgers? Waar vind je ze? En… hoe zorg je dat ze jou gaan volgen?

Wil jij weten hoe je de juiste Twitter Volgers krijgen kunt?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Blijvend meer klanten – dankzij Twitter?

Wil jij ontdekken hoe jij Twitter op een creatieve én commerciële manier in kunt zetten voor jouw webwinkel?
Wat jouw toegevoegde waarde is én hoe je die op Twitter inzet om blijvend meer klanten aan je te binden?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Ontwikkel samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf.
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie