Hoe privé moet je zijn op Twitter?

Wat moet je allemaal delen op Twitter… en wat juist niet? Hoe onderscheid je je met jouw tweets van webwinkelgiganten?  In deze zevende Vraag&Antwoord-video leggen we uit hoe jouw persoonlijke tweets key zijn om je te onderscheiden van je concurrent – en van de webwinkelgiganten.

Want je onderscheiden van soortgelijke concurrenten en van webwinkelgiganten met enorme budgetten – dat kan. Als je maar weet hoe…

Hoe privé moet je zijn, als webwinkel op Twitter?

In deze achtste video geven we antwoord op de vraag hoe privé je eigenlijk moet zijn, op Twitter.
Wil jij weten hoe je je onderscheid van zowel je concurrent in het webwinkelMKB als de webwinkelgiganten?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Hulp nodig?

Snap jij de theorie wel, maar heb je geen idee hoe je die theorie moet vertalen naar jouw webwinkel?
Of heb je het idee dat je het wel goed doet – maar lukt het je niet meer sales te halen uit Twitter?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Als je meedoet met de Workshop TwitterMarketing, ontwikkel je samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf – zodat je gegarandeerd aan de slag kunt!
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie