KoopKlein #3: interview met Gezinnig

Koopklein interview gezinnig rianne van essen gezinnig webwinkel marketing

Niet om te klagen, maar het werkende leven met kinderen is best zwaar.
Naast een glimmend carrièrepad (in je eigen bedrijf of voor een baas) moet je namelijk ook nog: kinderfeestjes organiseren, luizenkammen, trakteren (in de klas, bij zwemles én op de muziekschool), eindeloos wassen, boodschappen doen en opruimen.
Daarnaast wil je:

  • een gezellig gezinsleven organiseren – rondom school en tig kinderclubjes.
  • je kinderen liefdevol opvoeden tot gelukkige, verstandige en onafhankelijke mensen.
  • een goede vrouw, moeder én dochter zijn.

Ga er maar aan staan.

De dames van Gezinnig stonden als buren naast elkaar in de tuin, vergeleken hun veel te volle agenda’s en zeiden: daar moeten we wat mee. Wij gaan moeders van jonge gezinnen helpen met producten die hun leven makkelijker maken.
Zo gezegd, zo gedaan.

Hun webwinkel Gezinnig staat bomvol praktische hulpmiddelen voor drukke gezinnen: van het 101 boodschappenblokken tot weekplanners, en van opvoedkundige boeken tot speciale kinderklokken.

Bovendien hebben de dames een eigen merk waaronder ze bijzondere (en goedverkochte!) producten uitgeven: zoals bijvoorbeeld de KnipKaartenKalender i.s.m. Homemade Happiness (handig, een verjaarskalender met 18 mooie verjaardagskaarten én een mapje om je postzegels in te bewaren) en de Kletsboeken i.s.m. Michal Janssen (invulboeken voor kinderen én hun ouders. Met verrassende vragen, leuke lijstjes en grappige testjes.)

Het geheim van Gezinnig

koopklein gezinnig mamamarketing weekplanner

In KoopKlein vertelt Rianne van Essen hoe hun webwinkel in vijf jaar tijd uitgroeide van een schoolplein-idee tot een succesvolle webwinkel met een eigen uitgeverij.
Rianne deelt bovendien hun gouden marketingtip.
Iets met ‘keep your eyes on the prize‘, het terugtrekken van goedlopende maar tóch niet gezinnige producten en parttime fulltime werken.

Zet een pot thee, ga er lekker voor zitten en laat je inspireren door het verhaal van Gezinnig!

Koop Klein?

In Koop Klein gaat MamaMarketing iedere maand op bezoek bij een bijzondere webwinkelier. We stellen zes vaste vragen én ontfutselen de webwinkelier in kwestie haar gouden webwinkelmarketingtip.
Want wij kunnen natuurlijk wel zeggen hoe het moet – maar het is veel leuker om het van een collega te horen, toch?

Eerder waren we al bij Lisa Manuels van Elle Aime en bij Hester de Nijs-Bik en Marielle Pieterse van House of Dots.

Over Gezinnig

De dames van Gezinnig hangen het Nieuwe Werken aan: beiden werken vanuit hun comfortable thuiskantoor, waardoor ze nul reistijd hebben en hun werkende leven dus zo efficiënt mogelijk om hun gezinsleven kunnen plooien. Het thuiskantoor van Rianne ligt op IJburg, in een heerlijk licht huis:

Rianne’s huis hangt en staat natuurlijk vol met gezinnige dingen.
Ben je benieuwd naar de collectie van Gezinnig?
Neem dan vooral een kijkje op Gezinnig.nl!

 

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, ,

Nog geen reacties

Geef een reactie