Live Marketing Workshop 2015

Een live marketing workshop – speciaal voor online ondernemers? Yep! Na het succes van onze online trainingen in 2014, gaan we in 2015 offline.
Iedere maand een offline workshop over online marketing en ondernemen – klinkt goed, hè? 

Online leren is heerlijk, maar offline les krijgen heeft ook grote voordelen. Samen, in een kleine groep, maximaal leren van ons én van elkaar.
De eerste offline workshop die we organiseren, is de Live Workshop Twitter!

Live Marketing Workshop 2015 – Agenda

online-marketing-webvedettes

  • 31 januari 2015: Live Workshop Twitter voor Webwinkels
  • 21 februari 2015: Live Workshop Ondernemingsplannen voor Webwinkels
  • 28 maart 2015: Live Workshop Bloggen voor Webwinkels
  • april: ‘Instagram voor webwinkels’, i.s.m. Eliane Roest
  • mei: ‘Persberichten Schrijven’ i.s.m. Marianne Sijberden van De Perswinkel

We trappen af met de Live Workshop Twitter. En dat doen we goed ook!

Live Workshop Twitter

Wij praten je in een dagdeel helemaal bij op de laatste ontwikkelingen binnen Twitter, laten inspirerende voorbeelden zien van webwinkels die Twitter goed inzetten, en kijken vervolgens hoe je zelf een effectieve Twitterstrategie voor jouw webwinkel ontwikkelt.
Speciale aandacht geven we daarbij aan Twitter-acties, hoe je meer volgers krijgt en hoe je tweets optimaliseert.

Kortom: je leert je hoe jij kunt twitteren op een manier die past bij jou, je webwinkel en je doelgroep.

Want: als jij je (potentiële) klanten helpt, inspireert en adviseert:

  • bind jij hen aan je op een positieve manier, en
  • ben je top of mind als ze willen kopen.

Sterker nog, als je goed twittert:

  • leren ze jou kennen en vertrouwen – en
  • zullen ze jou hun koop gunnen.

Jou – niet Zalando, Bol.com of één van je kleinere concurrenten.
Alle redenen dus om echt goed te leren twitteren.

 >> boek nu de Live Workshop ‘Twitter voor Webwinkels’

en ontvang een GRATIS online vraag&Antwoord-sessie na afloop!

LET OP: er kunnen maar 6 mensen meedoen.
We houden de groep namelijk graag klein.
Enne: wie het eerst komt, die het eerst maalt, dus boek zodra je zeker bent van je zaak.

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie