MamaMarketing Launchparty

Op 1 februari vierden wij onze nieuwe koers. Een nieuw werkboek, nieuwe werkbladen, nieuwe workshops en… Nee helaas geen MMM-app nog. Daar zijn we nog steeds druk mee bezig. Dus jullie moeten nog heel even geduld hebben. Hij moet natuurlijk wel perfect zijn.

We vierden ons feestje met een select gezelschap, roze champagne, vuurwerk (sterretjes) en iets met confetti ;-). En wat een goede vibes! Super om zoiets te doen. En heel leuk om ook onze trouwe ‘volgers’ te ontmoeten. En natuurlijk om eens iets terug te kunnen doen voor diegenen die hun bijdragen hebben geleverd aan ons succes. Want zo voelt het wel hoor. Succes! Er is heel veel gebeurd sinds die eerste tweet. En nu is het tijd om een nieuw avontuur aan te gaan. Waardoor we jullie nog veel meer kunnen bieden. Ze begonnen we dit jaar met de themamaanden. Januari stond in het teken van ondernemen en branding. We lanceerden een werkboek met bijbehorende werkbladen. En deze maand zullen we starten met de workshops.

Zo kunnen we nog meer voor jullie betekenen. De workshops zullen we iedere maand gaan geven en soms zelfs twee. Deze maand is de eerste op 12 februari, een practicum in samenwerking met Mirjam de Boer van mijnes.com. Het ééndaags Prakticum MerkWerk is een inspirerende workshop waarin je zelf de basis voor jouw merk-identiteit legt. En de tweede is op onze workshopdag op 22 februari. ‘s Ochtends de workshop Schrijf een overtuigend Ondernemingsplan, waarin je leert hoe je een overtuigend ondernemingsplan schrijft. En ‘s middag de workshop over Twitter, waarin we je laten zien hoe je dit goed kunt inzetten voor jouw webshop.

Februari staat in het teken van Social Media. Twitter in het bijzonder. We hebben al veel hierover geschreven, maar zullen jullie deze maand overspoelen met nog meer informatie hierover, zodat je straks precies weet hoe de vork in de steel zit. En je er natuurlijk zelf mee aan de slag kunt. Er zal zeker ook een werkboek over Twitter verschijnen en natuurlijk werkbladen. Dus hou ons in gaten!

avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Instagram of LinkedIn

, ,

Nog geen reacties

Geef een reactie