Wij worden WebVedettes: wat verandert er?

De zomervakantie is nu echt voorbij: in alle regio’s komt het normale leven weer knarsend op gang. Wij veranderen eind september in WebVedettes… maar wat verandert er nog meer? En vooral: wat gebeurt er met al onze gratis artikelen over webwinkelmarketing? We leggen het even uit.

Hier op ons blog is het ook rustig geweest; op vijf keer #ZomerSchool na, hebben wij ons hier koest gehouden.
De reden? Ik was zes weken vrij. Dana en Marjolijn werkten gewoon door: zij waren druk met werken voor onze klanten. En zij waren druk met de restyling… Want eind september is het echt zover: dan stoppen wij met MamaMarketing – en gaan we door als WebVedettes.

MamaMarketing wordt WebVedettes: wat verandert er?

WebVedettes

Dat wij zonodig van naam willen veranderen – wat betekent dat voor jou? Nou:

  • onze naam verandert – duh
  • onze huisstijl verandert – en ja: het wordt echt iets héél anders
  • onze website verandert – er komen een aantal dingen bij, zoals een portfolio waarin we laten zien wat we zoal voor onze klanten doen
  • onze artikelen over marketing voor webwinkels gaan offline… – GRAPJE!

Eigenlijk verandert vooral de naam en de vormgeving: het wordt allemaal wat minder zoetsappig en minder ‘mama’.
Daarnaast gaan we duidelijker laten zien wat wij zijn. Wij zijn namelijk niet alleen een blog vol webwinkelmarketingtips, maar ook een online marketing bureau voor webwinkels. Dat weten veel mensen niet, dus het is hoog tijd om dat eens flink van de daken te schreeuwen.

MamaMarketing wordt WebVedettes: wat blijft er hetzelfde?

We blijven schrijven over webwinkelmarketing, online marketing, social media marketing etc – op een manier die ook leesbaar is voor wie geen marketing heeft gestudeerd.
En die artikelen blijven we, in ieder geval voorlopig, helemaal gratis met jullie delen.

Maar… waarom WebVedettes?

Er zijn natuurlijk allerlei vedettes, zoals Audrey Hepburn, Marilyn Monroe, Johan Cruyff en Mohammed Ali – maar daar hebben we het nu even niet over.
Waar het ons om gaat is: jij bent ook een vedette – als het goed is. Want jij, als webwinkelier, hebt iets eigens.
Iets wat de rest niet heeft.
Iets waarmee je je onderscheid – en waarmee je bekend bent bij je doelgroep.
Je wordt herkend als expert.
Jouw klanten kennen je, vinden je leuk en vertrouwen je.
Jij bent dus een WebVedette – en daarom gunt jouw klant jou de koop.

Ben je nog geen WebVedette? Dan helpen we je graag dat te worden.
En daarom heten wij dus vanaf eind september WebVedettes.
Verander jij met ons mee?

Heb jij vragen/opmerkingen/ideeën over WebVedettes?

Wij beantwoorden ze heel graag! Stel je vraag in de comments, hieronder.
We zijn heel benieuwd wat jullie van onze plannen vinden!

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie