Nieuwe ronde, nieuwe kansen

2015 is begonnen!

Wat… Het is in volle vaart inmiddels.

Jullie zijn druk aan het plannen als ik het aantal downloads van onze jaarplanner mag geloven. En ook op Twitter werd gisteren al bevestigd dat de meesten van jullie al vol aan de bak zijn. Uiteenlopende plannen liggen op de plank, het verbeteren van de webwinkel, designs en assortiment. Er wordt volop ontwikkeld in webwinkelland.

En ook wij zijn druk bezig met nieuwe dingen. Gelukkig met iets minder impact en implicaties als onze naamsverandering van vorig jaar. Want sjonge… wat een werk was dat! We zijn nu bijna klaar met alle aanpassingen die daaraan verbonden zijn. Tijd dus om vooruit te denken en nieuwe dingen te bedenken. Daarom ook voor jullie vast een korte vooruitblik op het komende jaar.

Workshops

Zoals jullie gisteren al gezien hebben, eindigen we de eerste maand van het jaar met een Twitter Workshop. Het voordeel van deze workshop, is dat je in 1 dag alle tips, trucs en tools in handen krijgt om jouw Twitteractiviteiten in 2015 professioneel en gestructureerd aan te pakken. In een paar uurtjes ga je samen met andere webwinkel-collega’s aan de slag en kun je elkaar helpen en inspireren. Een leuk begin van het jaar toch? En nog beter, je maakt deze week kans om een plekje in deze workshop te winnen.

Het goede nieuws is dat we het hier niet bij laten. De Twitterworkshop is de eerste in een reeks van velen. Zo staat er een workshop ‘Ondernemingsplannen Schrijven’ gepland in februari, in maart een workshop ‘Bloggen’. In april doen we een workshop ‘Instagram voor webwinkeliers’, niet alleen, maar met samen met (de ambitious ;-)) Eliane Roest. En tenslotte in mei een samenwerking met Marianne Sijberden van De Perswinkel een workshop ‘Persberichten Schrijven’.

B+B+B workout your business

En niet vergeten alvast een plekje in je agenda te blokken op 4 of 5 juni voor een dag lang inspiratie en kennis op doen tijdens één van de B+B+B workout your business dagen. Twee dagen! YES! De eerste (4 juni) is er eentje voor de starters of beginnende wegwinkeliers. En op vrijdag 5 juni is een dag speciaal voor de gevorderden en gaan we dieper in op hoe je met je webwinkel kunt groeien. Binnenkort volgt er meer informatie op de website en kun je alvast een kaartje bestellen. Maar hier kun je nog even terugkijken op de eerste editie.

PopUpOffice Kleine Fabriek

Genoeg kansen dus om je webwinkel-marketing-kennis weer eens op te halen dit jaar. Maar als je daar niet op wilt wachten, er zijn nog meer manieren en momenten om van ons te leren. Bijvoorbeeld tijdens de Kleine Fabriek die plaatsvindt op 18 en 19 januari in de Rai in Amsterdam. Daar kun je onze PopUpOffice weer vinden in de stand van De WebWinkelWijzer. Volgende week geven we hiervoor ook weer Speedcoachsessies weg, dus hou onze Twitter en Facebook maar goed in de gaten.

druk-druk-druk

Naast het plannen van al deze events, houden de werkzaamheden van onze klanten ons ook van de straat. Voor Madaga zijn we de plannen voor 2015 aan het uitwerken. En we gaan deze maand ook van start met de contentkalenders van Exprezzit en Twenty Somethin’.

2015 is dus begonnen!

Yes!

Wij hebben er zin in!

Jullie ook? Wat zijn jullie plannen?

fotocredits: Sapin Tremblant via Unsplashed.com
avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Instagram of LinkedIn

,

Nog geen reacties

Geef een reactie