Praktische hulp bij het (her)schrijven van je ondernemingsplan

FB WBOndernemenCover

 

Maak van je webwinkel een sterk merk

Wist jij dat?

Ieder jaar starten er duizenden nieuwe webwinkels – en ieder jaar vallen er net zoveel weer om.
Want starten is niet meer zo moeilijk – dat kan iedereen.

Wat niet iedereen kan (en doet) is: goed nadenken. Want uh…:

  • Hoe onderscheidt je je van al die andere webwinkels?
  • Hoe zorg je ervoor dat klanten jou weten te vinden?
  • Waarom zouden klanten bij jou willen kopen?

Kortom: hoe ga jij blijvend geld verdienen met je webwinkel?

Het Werkboek Ondernemingsplannen is een praktisch e-book waarmee je op een inspirerende manier jouw kans op een succesvolle webwinkel vergroot.
Je:

  • kijkt kritisch naar je ondernemerskwaliteiten,
  • brengt de markt in kaart,
  • analyseert de cijfertjes en
  • bestudeert de concurrentie.

Daarmee krijg je alle tools in handen voor een overtuigend ondernemingsplan.

“Om een webwinkel op te zetten en te runnen dient een ondernemer serieus na te denken over een business plan (incl marketing strategie) en tijd die vrij moet worden gemaakt voor de webwinkel. Dit zal ten goede komen aan het proces, maar ook uiteindelijk het succes.”Marketingfacts 

Het Werkboek Ondernemingsplannen doorgewerkt?

Dan heb je een duidelijk beeld van waar je met je webwinkel heen wil én inzicht in hoe je dat kunt bereiken. Zo versterk je je merk en vergroot je de kans om van jouw webwinkel een succes te maken.

Werkboek Ondernemingsplannen Werkbladen

 Lees meer over het Werkboek Ondernemingsplannen

‘Een webwinkel doe je er niet even bij’, schrijft PostNL in zijn rapport. Startende webwinkeliers noemen tijd en traffic als grootste tegenvallers, gevolgd door respectievelijk het verzamelen van content, het vergaren van kennis over e-commerce en de productfotografie. – Twinkle Magazine

Met het Werkboek Ondernemingsplannen krijg je alle tools in handen voor een overtuigend ondernemingsplan, versterk je je merk en vergroot je de kans om van jouw webwinkel een succes te maken.

>> Lees meer over het Werkboek Ondernemingsplannen <<

 

Klaar om je merk te versterken?

Het Werkboek Ondernemingsplannen is een praktisch e-book waarmee je op een inspirerende manier je merk versterkt.
Het e-book bevat 9 hoofdstukken. Ieder hoofdstuk is voorzien van huiswerk: een opdracht waarmee je direct de opgedane kennis vertaalt naar jouw webwinkel.

Het Werkboek Ondernemingsplannen kost €14,95 (inclusief 13 praktische werkbladen en 9 motiverende affirmatiekaartjes)

>> bestel het Werkboek Ondernemingsplannen <<

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, , , , , , , , , , , , , ,

1 reactie bij Praktische hulp bij het (her)schrijven van je ondernemingsplan

  1. avatar
    Jeanitha 30 januari 2013 bij 10:16 #

    Hi Diana,
    Goede tip! Tijdens de KvK startersdag vorig jaar november kwam ik veel startende ondernemers tegen die vol enthousiasme zaten. Een ondernemersplan? Ach dat kwam allemaal wel. Het verbaasde me echt, aangezien het nut van een ondernemersplan er tijdens mijn studie ongeveer “ingeramd”is. En daar pluk ik nu de vruchten van!

Geef een reactie