In deze serie een duidelijke uitleg over Google Analytics. In een aantal gastblogs hebben jullie hierover al kunnen lezen, maar soms is het net gemakkelijk om het te zien. Daarom hebben we besloten om aan de hand van een aantal filmpjes, screencasts, wat dieper in te gaan op Google Analytics. We zullen in de serie kijken naar de bezoekers, de verkeersbronnen, en de inhoud. We gaan doelen instellen en campagnes opzetten.
Inhoud
In de categorie Inhoud kun je zien welke pagina’s veel en welke weinig bezocht worden. Hoeveel pageviews, unieke pageviews, tijd-op-de-pagina, het geeft allemaal inzicht in de populariteit en kwaliteit van jouw website.
Heb je de vorige screencasts gemist, dan kun je ze natuurlijk altijd terug kijken via onderstaande links.
screencast Google Analytics 1
screencast Google Analytics 2
screencast Google Analytics 3
screencast Google Analytics 4
screencast Google Analytics 5
Veel kijkplezier.
- To Tweet or not to Tweet - 9 maart 2020
- Hoe kies je de juiste markt voor jouw webwinkel? - 14 mei 2019
- Waarom een markt goed is voor jouw webshop - 29 maart 2019
- Hoe houd je al die social media ballen in de lucht? - 22 maart 2019
- Instagram: meer dan mooie plaatjes - 22 februari 2019
Reageren is niet meer mogelijk