Een nieuwe screencast over zoekmachine optimalisatie. Nu je weet wat SEO is, en waar je aan moet denken als je de optimalisatie van je webshop uitbesteed, zullen we dieper ingaan op hoe je zelf ermee aan de slag kunt gaan. Vele van jullie zullen het graag uitbesteden, maar hebben hiervoor geen of een gering budget voor beschikbaar. In dat geval is het handig om er zelf mee aan de slag te gaan. Maar ook als je het toch besloten hebt om e.e.a. uit te besteden, dan nog is het goed om wat meer te weten over optimalisatie, zodat je jouw bureau beter kunt sturen en gerichter opdrachten kunt geven.
In de eerste screencast “SEO doe-je-zelf” gaan we kort in op de factoren die invloed hebben op de optimalisatie.
Veel Kijkplezier!
Mocht je de vorige screencasts over SEO gemist hebben:
– SEO 1: Zoekmachine Marketing
– SEO 2: Nulmeting
– SEO 3: Doelstellingen en rapportages
- To Tweet or not to Tweet - 9 maart 2020
- Hoe kies je de juiste markt voor jouw webwinkel? - 14 mei 2019
- Waarom een markt goed is voor jouw webshop - 29 maart 2019
- Hoe houd je al die social media ballen in de lucht? - 22 maart 2019
- Instagram: meer dan mooie plaatjes - 22 februari 2019
Is er een manier om te checken of je webwinkel SEO proof is?
Er zijn wel tools (in de volgende screencast komen er een aantal voor) die je min of meer kunnen vertellen wat goed is en waar je nog verbeteringen kunt aanbrengen. DE tool hiervoor die is er volgens mij niet. Als die er wel is, dan hoor ik dat natuurlijk heel graag! Vind ik ook handig 😉