Screencast SEO Doe-je-zelf dl. 1

SEO zoekmachine-optimalisatie mamamarketing voor webwinkel

Een nieuwe screencast over zoekmachine optimalisatie. Nu je weet wat SEO is, en waar je aan moet denken als je de optimalisatie van je webshop uitbesteed, zullen we dieper ingaan op hoe je zelf ermee aan de slag kunt gaan. Vele van jullie zullen het graag uitbesteden, maar hebben hiervoor geen of een gering budget voor beschikbaar. In dat geval is het handig om er zelf mee aan de slag te gaan. Maar ook als je het toch besloten hebt om e.e.a. uit te besteden, dan nog is het goed om wat meer te weten over optimalisatie, zodat je jouw bureau beter kunt sturen en gerichter opdrachten kunt geven.

In de eerste screencast “SEO doe-je-zelf” gaan we kort in op de factoren die invloed hebben op de optimalisatie.

Veel Kijkplezier!

Mocht je de vorige screencasts over SEO gemist hebben:

– SEO 1: Zoekmachine Marketing
– SEO 2: Nulmeting
SEO 3: Doelstellingen en rapportages

 

 

 

avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Instagram of LinkedIn

, , , , , , ,

2 reactie bij Screencast SEO Doe-je-zelf dl. 1

  1. avatar
    Paola 19 april 2012 bij 12:50 #

    Is er een manier om te checken of je webwinkel SEO proof is?

    • avatar
      Dana 9 mei 2012 bij 11:41 #

      Er zijn wel tools (in de volgende screencast komen er een aantal voor) die je min of meer kunnen vertellen wat goed is en waar je nog verbeteringen kunt aanbrengen. DE tool hiervoor die is er volgens mij niet. Als die er wel is, dan hoor ik dat natuurlijk heel graag! Vind ik ook handig 😉

Geef een reactie