De vorige screencast over SEO was de tweede in de reeks SEO Doe-je-zelf. Daar hebben we laten zien hoe je kunt bekijken of de techniek achter je website het toelaat dat jouw website goed wordt gevonden. Ik deze screencast over hoe je zelf jouw website kunt optimaliseren, gaan we in op zoekwoorden. Hoe bepaal de juiste zoekwoorden voor jouw webshop en welke tools kun je daarvoor gebruiken?
Veel kijkplezier!
Mocht je de vorige screencasts over SEO gemist hebben:
– SEO 1: Zoekmachine Marketing
– SEO 2: Nulmeting
– SEO 3: Doelstellingen en rapportages
– SEO doe-je-zelf: de basis
– SEO doe-je-zelf: techniek
- To Tweet or not to Tweet - 9 maart 2020
- Hoe kies je de juiste markt voor jouw webwinkel? - 14 mei 2019
- Waarom een markt goed is voor jouw webshop - 29 maart 2019
- Hoe houd je al die social media ballen in de lucht? - 22 maart 2019
- Instagram: meer dan mooie plaatjes - 22 februari 2019
Super handig dames!! Ik ga er meteen mee aan de slag!
Enne wat zag ik daar nu voor een prachtige speld in je haar? 🙂
Goed dat je aandacht bedetest aan zoekmachinemarketing op je blog, het is voor veel sites de9 manier om bezoekers binnen te halen. Vaak gaat het om een stijging van minimaal 100% van het aantal bezoekers dat via Google binnenkomt na optimalisatie.Ik werk volgens drie ne9t iets andere elementen voor SEO:- TechniekIs de HTML-code volgens de standaarden opgebouwd en benadrukken sommige codes de relevantie van de zoekterm?- TekstWaar je over schrijft, wordt je op gevonden: Gaat je tekst over sporttenues, of over trainingspakken? – PopulariteitWordt je site genoemd op het internet als een nuttige site, met kwalitatief goede informatie? Dit kan zijn op Social Media, met links, in artikelen of forums. Onderdeel van de populariteit is ook de tijd-factor: hoe langer de site bestaat, des te populairder kan deze worden.