SpeedCoachSessie: netwerken voor webwinkeliers


Afgelopen maandag vond de vijfde SpeedCoachSessie plaats! Linda van Love2BeMama stelde 3 vragen aan Diana van Ewijk van MamaMarketing over hoe zij, als drukke MamaMarketeer, het beste kan netwerken.

3 vragen over netwerken voor webwinkeliers

De 3 vragen die aan bod komen zijn:

  1. Op wat voor manieren kan ik het beste netwerken?
  2. Welk netwerk moet ik dan kiezen?
  3. Hoe vaak moet ik netwerken? En hoe stroomlijn ik dat?

We behandelen deze 3 vragen in 3 minuten – kort maar krachtig dus!

De kracht van online netwerken

Vraag jij je ook af hoe je dat in vredesnaam moet doen, ècht netwerken, naast al die andere dingen die je nog liggen te wachten? Kijk dan zeker even dit filmpje, zodat je met de informatie en inspiratie die we geven direct aan de slag kunt gaan!

Spoiler alert: Twitter is een geweldig goede tool om, gewoon vanavhter je eigen computer, je netwerk uit te breiden.
Niet alleen met collega-webwinkeliers – ook met je (potentiële) klanten.

Maar dan moet je Twitter natuurlijk wél effectief inzetten – anders kost het je alleen maar tijd.

Wil jij effectiever leren Twitteren?

Met de Online Training ‘Trek meer klanten met Twitter’ leer je hoe je Twitter inzet op een manier die perfect bij jou en je webwinkel past en ontdek je hoe jij twittert vanuit jouw passie, kennis en ideeën. Zo trek je meer kwalitatieve volgers en dus ook meer klanten naar je webwinkel.

>> boek hier de Online Training ‘Trek meer klanten met Twitter’

(PS: Linda schreef een leuk stuk over MamaMarketing toen we pas net begonnen waren!)

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, , , , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie