Succesvolle webwinkel starten: Tafel-design.nl

Een succesvolle webwinkel starten – heel veel mensen dromen ervan. Uit onderzoek blijkt dat mensen verwachten dat het runnen van een webwinkel goed te combineren is met een gezin, baan of studie – en dat je met een webwinkel op een leuke manier vrij makkelijk je geld kunt verdienen.

Helaas… zo’n feest is het niet.
Een succesvolle webwinkel starten kan zeker – maar het kost ook veel tijd. Dat veel mensen dit onderschatten blijkt ook uit cijfers van de Kamer van Koophandel: circa zes op de tien webwinkels overleeft de eerste vier jaar niet.

Maar… niet getreurd!
Met een flinke dosis doorzettingsvermogen, hard werken, een onderscheidend concept en een gezonde portie ondernemersgeest kom je een heel eind.

Hoe startten succesvolle webwinkeliers?

In onze serie interviews met succesvolle webwinkels voelen we succesvolle webwinkeliers aan de tand. Hoe zijn zij gekomen waar ze nu zijn? Waar liepen ze tegenaan? En vooral: wat zijn hun gouden tips voor het starten van een succesvolle webwinkel?

Eerder interviewden we  Coretty Wierdsma, van de succesvolle webwinkel PSikhouvanjou en  Sanne Noorman, van de succesvolle webwinkel Uppark.
En vandaag is de beurt aan Anouk Bedeaux, ontwerper en eigenaar van de succesvolle webwinkel Tafel-design.nl.
Anouk is een specialist reseller die bovendien haar eigen merk verkoopt.

>> lees hier meer over het webwinkel business model Specialist Resellers <<

Tafel-design van Anouk Bedeaux is een winkel gespecialiseerd in design tafels. Onder haar eigen label BEDEAUX ontwerpt en produceert Anouk eigen tafels. Daarnaast biedt zij een platform voor andere eigentijdse, opstartende ontwerpers. Anouk startte haar webwinkel in 2008 – en is daarmee een echte webwinkelveteraan.

Succesvolle webwinkel: Tafel-design.nl

sucesvolle-webwinkel-starten-mamamarketing

Wie ben jij als ondernemer? Omschrijf jezelf in 5 steekwoorden.

Doorzetter, ondernemend, inzet, positief en sociaal

Tafel-design: hoe ben je op die naam gekomen?

Ons bedrijf heette eerst BEDEAUX, maar dat was niet duidelijk – die naam zegt niet zoveel. Toen we helder hadden dat we een webwinkel gingen starten met designtafels, leek de naam Tafel-design perfect. Gelukkig was hij nog vrij!

Tafeldesign is SEO technisch heel handig, omdat de keywords waarop klanten googlen in de naam verwerkt zitten. En bovendien: het is voor de klant direct duidelijk waar ze bij mij voor terecht kunnen.

Kun je als eerste iets vertellen over jouw niche: designtafels? Hoe kwam je op het idee en hoe bewaak je dat concept?

succesvol-webwinkel-starten-interview-mamamarketing

Mijn gedachte was eigenlijk heel simpel: iedereen brengt veel tijd door aan tafel. Eten, kletsen, werken, vergaderen – eigenlijk is de tafel het hart van ieder huis.

Bovendien heb ik zelf een passie voor tafels, die ik bijvoorbeeld minder voor stoelen of lampen heb.

Dat merk ik ook direct als ik iets anders probeer. Zo ben ik een tijdje bezig geweest met het verkopen van ‘dingen rondom de tafel’. Dat is een logische stap, en zou ook prima bij mijn webwinkelassortiment passen. Maar omdat mijn passie daar niet ligt, komt dat minder goed van de grond.

Kijk, ik weet alles van designtafels: ik spot nog onontdekte ontwerpers, ik kan de geschiedenis van designtafels dromen, ik ben volledig op de hoogte van klassiekers én van trends – al die kennis en inspiratie zet ik in om mijn klanten optimaal te kunnen adviseren. Zij blij, ik blij. Ik blijf bij mijn niche.

Hoe werkt zo’n strak afgekaderde niche?

Het mooie van mijn niche is: iedereen heeft een tafel nodig.

Maar er is ook een belangrijk nadeel. Want: mijn tafels zijn potentiële design klassiekers – geen waaibomenhouten wegwerppakketjes van IKEA. Niet alleen het ontwerp, maar ook het materiaal is van uitmuntende kwaliteit. Een design tafel van BEDEAUX – die vervang je niet zomaar.

Mijn klanten kopen zeer weloverwogen een tafel – en komen dus de eerstvolgende 20 jaar niet meer terug.

Soms grap ik weleens: de enige manier waarop ik meer designtafels kan verkopen, is als mijn klanten uit elkaar gaan – dan is er weer behoefte aan een nieuwe design tafel.

Je verkoopt eigen ontwerpen en van andere ontwerpers. Wat was er eerst? En waarom heb je hiervoor gekozen?

Mijn eigen ontwerpen waren er het eerst: dat is de basis van mijn bedrijf.

Om beter vindbaar te worden, mijn webwinkel sneller te kunnen vullen en een unieke collectie te kunnen bieden, verkoop ik ook design tafels van andere ontwerpers. Om de kwaliteit en uniciteit te borgen, kies ik daarbij voor ontwerpers die niet ook al bij andere designshops te koop zijn.

Daarnaast verkoop ik ook design klassiekers, zoals de Ahrend Facet tafel. Dat is een beroemde tafel, waar heel gericht op gegoogled wordt.

Mensen komen binnen op een bepaalde beroemde tafel, maar het komt ook voor dat ik hen een  tafeladvies geef – en ze dan met een andere tafel de deur uitlopen. Omdat ze die toch mooier vinden, of omdat die op de millimeter precies passend gemaakt kan worden.

Had je voor jezelf een stappenplan? Hoe heb je het aangepakt?

Ik zat in een beetje een rommelige periode: ik was vertegenwoordiger, maar dat beviel me niet zo. Mijn vriend zei: “Waarom begin je niet voor jezelf?” Toen ben ik een meubelstofferdeerij begonnen.
Hoewel het goed liep, was ik er niet zo blij mee. Het gepingel, het gedoe met offertes – ik vond het niks.

Toen heb ik mijn eerste tafel gemaakt. Ik weet nog dat ik dacht: “Hier zit te wereld echt op te wachten!” Ik wist precies hoe ik me moest vertegenwoordigen, had mappen gemaakt en wist mijn tafel op meerdere retailplekken binnen te krijgen, maar er kwam geen doorverkoop – die retailers misten de passie voor mijn ontwerp.

Uiteindelijk ben ik precies daarom mijn eigen webwinkel begonnen: ik heb wél een enorme passie voor design tafels en weet exact wat ik verkoop, aan wie én waarom. Ik heb dus zelf een platform gecreëerd voor mijn eigen ontwerpen, vanuit mijn eigen expertise en liefde voor het vak.

Voor ik mijn webwinkel lanceerde, in 2008, was ik anderhalf jaar bezig. Veel tijd ging zitten in het spotten van ontwerpers en het opbouwen van de samenwerking met fabrikanten.
Maar er ging ook enorm veel tijd zitten in het ontwikkelen van de webwinkel. Want in 2007 was er nog geen Mijnwebwinkel.nl, geen WebwinkelVakdagen, geen MamaMarketing… er was gewoon nog niet zoveel voor startende webwinkeliers – zeker niet binnen een bepaald budget. Ik moest echt het wiel uitvinden.
Dat had nogal wat voeten in aarde: na anderhalf jaar kon ik eindelijk open.

Ik dacht: Zo, en nu achterover leunen, kijken hoeveel bezoekers er komen. Nou, nul dus.

Toen moest ik natuurlijk aan de bak: klanten trekken.

Hoe heb je dat aangepakt, dat trekken van klanten?

Ik wist nul komma nul van internet. Gelukkig bood mijn webwinkelhost, One Stop Webshop, informatieavonden: juridisch, ondernemen, webwinkelinrichting, SEO en marketing aan. Daar heb ik enorm veel van geleerd.

Social media was er nog niet, of niet op de schaal die er nu is. Nieuwsbrieven? Ik had nog amper klanten.  Ik gooide me dus vol op link building. Toen dat ook op zijn eind begon te lopen, ben ik voor SEO gegaan, en later kwam Google Adwords daarbij.

Wat waren problemen waar je tegenaan liep?

We wilden al vanaf het begin graag collecties voeren van een aantal gevestigde fabrikanten. Maar webwinkels waren een nog onbekend fenomeen. Die fabrikanten hadden er geen vertrouwen in: ze waren bang voor prijsstunters én ze wilden de retailer beschermen.
Bovendien moest je flink veel investeren: om überhaupt te mogen verkopen, moest ik bijvoorbeeld in één keer 10 stoelen afnemen – dat kon ik niet eens kwijt in mijn showroom.

Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel: door die onwillige houding moest ik me meer blijven concentreren op jonge ontwerpers en eigen collectie. Wat dat betreft is mijn zwakte mijn grootste kracht gebleken.

Wel eens het bijltje er bij neer weer gooien? Waarom toch doorgegaan?

succesvol-webwinkel-starten-interview-mamamarketing

Ja, joh, regelmatig. Maar het werk is zo leuk: ik krijg er een kick van mensen goed advies te geven.

Ik ben heel erg eerlijk en ik heb een eigen stijl. Het gaat er mij niet om om iemand een tafel door de strot te duwen – ik wil mensen blij maken.

Daarnaast ben ik een ambachtsvrouw in hart en nieren: geef mij een schroeftol en een berg materiaal, en ik ben dagen zoet. Voor dat laatste is eigenlijk te weinig tijd: ik zou graag meer in mijn oude kloffie in de fabriek staan om tafels te maken.

Tafeldesign bestaat al 8 jaar. Wat zijn de veranderingen in de webwinkelmarkt? En hoe ga je daarmee om?

Google is steeds slimmer geworden – ik ben zeker twee dagen per week bezig met het optimaliseren van mijn webwinkel.

Social media kanalen zijn opgekomen en enorm gegroeid. Dat zorgt ervoor dat ontwerpers zich zelf makkelijker kunnen profileren. Lastig, want die ontwerpers hebben mij dus minder hard nodig.
Bovendien maakt het scouten van ontwerptalent ingewikkelder:  je zoekt iemand die wel produceert, in mijn stijl, met commerciële potentie – maar die niet zelf al verkoopt via een eigen webwinkel.

Omdat ik een goed oog heb voor de markt, en voor de ontwikkelingen daarin, lukt het me steeds wel net die ene, unieke ontwerper te vinden. Daar komt mijn oprechte passie voor het vak ook weer goed van pas – zonder zou ik al die moeite nooit willen doen.

Wat zijn belangrijke concurrenten van Tafeldesign? Hoe onderscheid je je van hen?

We hebben zeker wel concurrenten, maar daar wil ik niet te veel op focussen. Ik houd ze in de gaten, weet waar ze mee bezig zijn – en dat is dat.
Liever concentreer ik me op onze eigen kracht: design tafels leveren, op maat, in overleg met de klant.
Daarnaast heb ik mijn eigen ontwerpen – die zijn nergens anders te koop. Daarmee bereik je een kleine doelgroep – maar die is perfect voor ons.

Grote spelers hebben meer slagkracht: ze nemen groter af, en kunnen daardoor lagere prijzen bieden. Voor hun is key: volume draaien. Ik moet hen daarom altijd een stap voor zijn. En de enige manier om hen voor te blijven, is door mijn eigen koers te varen. Ons eigen label wordt daarom steeds belangrijker.

Je hebt het vaak over jouw expertise. Zijn klanten verrast over je  expertise? Verwachten ze dat wel van een webwinkel?

succesvol-webwinkel-starten-interview-mamamarketing

foto via Woonhome.nl

Met zo’n 50% van onze klanten hebben we direct contact: per mail, of ze komen naar de showroom. Die mensen hebben zelf behoefte aan advies, en die kan ik ook goed helpen.

De andere 50% van de klanten bestelt direct via de webwinkel – en vragen dus niet om advies. Toch mail ik hen vaak ook nog even na. Dan vraag ik bijvoorbeeld of ze een kleurstaal willen van de tafel die ze besteld hebben, zodat ze kunnen kijken of het echt is wat ze in gedachten hadden.

Klanten zijn inderdaad vaak verrast door mijn kennis en expertise. Ze geven dan ook soms letterlijk aan: “Ik gun jou de koop, omdat jij een echte ambachtsvrouw bent.”

Hebben jullie een marketingstrategie? Zo ja: hoe heb je die ontwikkeld?

Om eerlijk te zijn, zijn we gewoon begonnen. Maar na 8 jaar weet je wel meer en stap je niet een tweede keer in dezelfde valkuil. Met louche partijen ga ik niet meer in zee. Na een vervelende samenwerking, die me enorm veel tijd en geld heeft gekost, ben ik heel wantrouwig en sceptisch geworden.

Cowboys die binnen komen met de melding: ik ga jou rijk maken? Die vertrouw ik niet meer – ik doe het liever zelf.

Besteden jullie delen van de marketing uit?

Op dit moment niet. We hebben wel marketing-communicatiestagiaires.
We hebben wel eens met partijen gesproken, over SEO, maar de kosten wegen nog niet op tegen de verwachte omzetvergroting. Bovendien heb ik SEO zelf goed in de vingers.

Ik zie eerlijk gezegd ook op tegen marketing uitbesteden, omdat ik er zelf geen verstand van heb. En geen tijd. Ik schuif dat dus voor me uit.

SEO is een belangrijke marketingtool voor jou. Doe je dat zelf? En zo ja: hoe heb je jouw seo-skills ontwikkeld?

Mijn webwinkel draait op eenmalige klanten – nogmaals: een designtafel koop je niet voor een half jaartje. In die zin heb ik het zwaarder dan bijvoorbeeld zwartesokken.nl – een nieuw paar zwarte sokken kun je iedere maand wel gebruiken.

Dat ik eenmalige klanten heb, betekent dat ik constant nieuwe leads nodig.
Dankzij SEO en Google Adwords lukt dat: 80% van de bezoekers die in mijn webwinkel komen zijn nieuw.

En omdat ik Google Adwords continu optimaliseer, zijn dat high potential klanten die specifiek op zoek zijn naar een bepaald merk of een designtafel.

Wat ik heb geleerd in de jaren dat ik met SEO en Google Adwords bezig ben, is dat relevante zoektermen key zijn – en continu veranderen. Vandaar dus dat ik zoveel tijd steek in optimaliseren!

Hoe pak je jouw SEO aan?

succesvol-webwinkel-starten-interview-mamamarketing

Ik zoek via Google Hulpprogramma Zoekwoordplanner op welke termen potentiële klanten zoeken. Dat is echt een fantastische tool: je geeft de eerste term op, en Google komt met suggesties.
Is één van die suggesties ‘houten tafel’ dan analyseer ik verder: wat verwacht de klant als ze op ‘houten tafel’ googlet? En komt mijn assortiment aan die verwachting tegemoet? Zo ja, dan zou ik de zoekterm ‘houten tafel’ kunnen optimaliseren. Zo niet, dan niet.

Want een verkeerd geöptimaliseerde zoekterm is een dubbele doodzonde. Ten eerste: je betaalt voor clicks die nergens over gaan en ten tweede: je krijgt een te hoog bouncingspercentage – en dat is weer killing voor je Google Indexering.

Omdat SEO zo enorm belangrijk is voor ons, blijven we continu optimaliseren: ik ben zeker een kwart van mijn tijd bezig met het analyseren en de resultaten daarvan toe te passen op onze webwinkel.

Ik neem ook Google afbeeldingen-search mee: dat houd in dat ik ook regelmatig productfoto’s van mijn site afhaal om de titel aan te passen.

Wat is, naast SEO, het belangrijkste marketinginstrument dat je inzet?

Persberichten hebben een grote invloed, omdat we daarmee redactionele aandacht krijgen van de juiste blogs en tijdschriften – dat is veel waardevoller dan adverteren op diezelfde blogs en tijdschriften.

Welke social media kanalen gebruik jij? Welke vindt je het leukst en welke werken het best?

Facebook, Twitter, Pinterest en een klein beetje Linkedin.

Facebook vind ik zelf het makkelijkst; het is overzichtelijk en tekst en beeld.
Op Pinterest krijgen we makkelijker volgers. Dat is vooral beeld en aangezien we mooie dingen maken, werkt dat in ons voordeel.

Of we daadwerkelijk klanten krijgen, is lastig te meten. Toch vind ik dat een zichzelf respecterende webwinkel op de bekendste platforms aanwezig moet zijn, om te laten zien dat je bestaat en waar je voor staat.

Ik heb inmiddels op ieder platform meer dan 500 volgers: voor mijn gevoel is dat voldoende om op die platformen in ieder geval serieus genomen te worden.

Groeien op social media is interessant, zeker als dat mensen die potentiële klanten of influencers. Maar het kost me te veel tijd en energie om er echt vol voor te gaan. Jammer, want daardoor zetten we op social gebied geen echt grote stappen.

Uitbesteden is geen optie, omdat ik niet weet wat dat oplevert.

Jij hebt vanaf het begin gekozen voor een showroom: eerst aan huis, later in de Rotterdamse Hofbogen. Waarom?

Vaak willen klanten de tafel die ze in gedachten hebben, in werkelijkheid zien. Het zijn duurzame investeringen en daarbij is een stukje advies vaak belangrijk.

In de webwinkel doe ik er alles aan om alle eigenschappen van het product te laten zien, maar dat blijft éénrichtsingsverkeer; je kunt niet inspelen op de vraag van de klant en dus niet optimaal adviseren.

We kunnen daarom niet zonder de showroom – sterker nog, we zijn een half jaar geleden uitgebreid.

Misschien een onbehoorlijke vraag: hoeveel uur werk je?

Dat heb ik nooit echt bijgehouden. Veel, in ieder geval!

Mijn webwinkel is, naast een bedrijf dat winst moet maken, ook mijn passie. Dat klinkt misschien suf, maar ik kan er alles in kwijt wat ik belangrijk vind: mijn creativiteit en ambachtelijkheid, het opbouwen van klantcontact, de marketing van onze eigen ontwerpen, etc. Daarnaast is de webwinkel een continu uitdaging – heerlijk!

Hoe combineer je dat met je gezin? Kun je bijvoorbeeld een rol spelen op school?

Omdat mijn partner ook zelfstandig werkt, hebben we afspraken wie wanneer de kinderen ’s middags uit school haalt. Dat werkt prima.
Ik ben als ouder niet betrokken bij school, maar zet me wel in als vrijwilliger in de organisatie Liskids – wij organiseren Koningsdag  in het Liskwartier in Rotterdam.

Hoe leuk is het om je eigen bedrijf te hebben?

Ik ben er een beetje ingerold, zeg ik altijd, maar ik vind de zelfstandigheid erg fijn.

Een nadeel is soms de stress. Nu zijn we bijvoorbeeld bezig met een productiefilmpje over de bouwbordentafel, één van mijn eigen ontwerpen – dat komt nog eens bovenop al het gewone werk. Maar hoe stressvol ook, het productieproces filmen is geweldig, want daarin kunnen we werkelijk laten zien wat we doen.

Als je terugkijkt, wat zou je dan anders doen?

Ik ben een perfectionist. Dat is goed in mijn niche, maar ja: de lat ligt dan ook wel erg hoog. Een ontwerp moet uniek zijn qua vormgeving, uitmuntend in materiaalkeuze en perfect qua funcionaliteit. Ik ontwerp geen tafels op één poot, die tegen de muur moet leunen om überhaupt te kunnen blijven staan. Daardoor is het ontwikkelen van een ontwerp een enorm energievretende proces.

En omdat ik ook nog de webwinkel run, kan ik soms niet snel genoeg schakelen om vernieuwend te zijn. Dat is jammer, want ik zou het liefst elk jaar met een nieuw ontwerp willen komen.

Als ik wat meer georganiseerd zou zijn, zou ik meer voor elkaar kunnen krijgen.

Ik ben zo chaotisch: ik spring van Facebook naar Twitter, naar ontwerpen naar klantadvies. Tussendoor gaat de telefoon, en leg ik neer, dat komt er weer een mail binnen.

Toch brengt die chaos me ook veel. Ik put er energie én heel veel ideeën uit- ik zou niet zonder kunnen.

Wat staat er nog op je verlanglijst, qua webwinkel?

succesvolle-webwinkel-starten-interview-mamamarketing

We hebben net een platform gelanceerd, waar je zelf je tafel kan samenstellen in 40 verschillende kleuren. TafelopMaatopKleur.nl en is een geweldige aanvulling op de bestaande webwinkel.

Klanten die binnenkomen op een bepaalde beroemde tafel, beseffen vaak niet hoe die tafel in hun interieur past. Dan komen ze er in de showroom achter dat ze eigenlijk een lange, smalle tafel nodig hebben, maar blijkt de tafel van hun keuze niet ingekort te kunnen worden. Dat probleem lossen wij nu op.

Bij TafelopMaatopKleur.nl staat alleen het model vast. Dat model is zo ontwikkeld, dat ‘ie op alle formaten goed werkt: of je nou een vierkante tafel zoekt, of een tafel van 40 cm breed. Je kunt je eigen kleuren kiezen, van zowel het onderstel als het blad. We bieden keuze uit 40 verschillende kleuren. Je kunt dus kiezen uit 40×40 kleurstellingen in een eindeloze hoeveelheid formaten – die tafel past dus in ieder interieur.

Welk advies wil je ambitieuze vrouwen met een webwinkel meegeven?

Als je niks hebt met sokken, ga ze dan ook niet verkopen.

Kies voor een niche die bij je past. Want het is zoveel meer werk dan je in eerste instantie denkt – zorg ervoor dat je al die tijd en energie investeert in iets waar je met hart en ziel in gelooft.

En een praktische tip: denk groot, zeker qua webwinkelsysteem. Je moet zorgen dat je erin kunt groeien. Voorbeeld: in mijn systeem mag ik maar 150 producten zetten. Dat is toch een belemmering.

Wat is jouw gouden tip als het gaat om het opbouwen van een succesvolle webwinkel?

Blijf bij jezelf! Kijk niet teveel naar je concurrenten, maar volg je eigen pad.

En als het even kan: lanceer je eigen label, dat is de enige manier waarop je je uiteindelijk van de grote jongens kunt onderscheiden.

Meer weten over Tafel-design.nl?

Anouk is natuurlijk ook online te vinden! Hieronder de adressen waar je Tafel-design.nl kunt volgen:

Tafel-design.nl, de webwinkel

Tafel-design.nl op Twitter

Tafel-desgin.nl op Facebook

Tafel-design.nl op Pinterest

Zelf succesvol webwinkel starten?

Geïnspireerd geraakt door het verhaal van Tafel-design.nl?
Ben je zelf ook ontwerper met een eigen webwinkel, of Specialist Reseller – of wil je dat worden?

Lees hier meer over het webwinkel business model Specialist Resellers – zodat je goed beslagen ten ijs komt, je webwinkelstrategie kan bijsturen als dat nodig is en jouw webwinkel (nog) succesvol(ler) wordt!

En wil je concreet aan de slag om van jouw webwinkel(idee) een succes te maken?

>> Download het Werkboek Ondernemingsplan Schrijven voor Webwinkels <<

Want je weet: een goed begin is het halve werk. En daarna is het een kwestie van ogen dicht en gaan 🙂

 

 

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, ,

3 reactie bij Succesvolle webwinkel starten: Tafel-design.nl

  1. avatar
    Inge 2 april 2014 bij 17:49 #

    Dames, zeker een leuk interview:) Wat erg leuk is om te zien, is dat iedere ondernemer het op zijn eigen manier doet en toch kun je veel van elkaar leren. Goede naam overigens voor de webshop en Anouk is een vrouw die echt passie heeft voor het vak, ook dit is vind ik weer een shop met een ware gunfactor. Succes Anouk, ook met de aanvulling op de webshop!

  2. avatar
    Leida 2 april 2014 bij 11:18 #

    Wat een mooi interview! Ik herken veel! Vooral het chaotische! 🙂

  3. avatar
    Monique - Beads & Basics 2 april 2014 bij 11:00 #

    Wederom een heel leuk interview!
    Echt een unieke webwinkel! Veel succes met je business!

    (ps misschien ligt het aan mij maar de fb link doet het niet )

Geef een reactie