Trek meer klanten met Twitter

Het is een waarheid als een koe: mensen kopen graag van merken die ze kennen, leuk vinden én vertrouwen.

Op Twitter heb je heel direct contact.
Je spreek van mens tot mens.
En precies daarom is Twitter de ideale plek om de mens achter jouw merk zichtbaar te maken.

Jij hebt dit door – en dus heb je een account aangemaakt op Twitter.
Je hebt je profieltektst ingevuld, je volgt mensen en je stuurt tweets de wijde wereld in.
Jij weet dat je met Twitter klanten naar je webwinkel kunt trekken.
Je hebt alleen geen idee hoe je het aan moet pakken…

Wil jij meer plezier, meer volgers en meer verkopen?

Ontwikkel dan je eigen Twitter-marketingstrategie.
Ja, dat klinkt moeilijk.
En toch: het is de beste manier  om jouw webwinkel onder de aandacht te brengen van klanten die graag bij jou kopen – op een manier die precies bij jou past.

Dus: meer plezier, meer volgers én meer verkopen?
Het kan echt.
En wij helpen je graag een handje.

Hulp bij het ontwikkelen van jouw Twitter-marketingstrategie

Het Werkboek Twitter voor MamaMarketeers is een praktisch e-book waarmee je op een inspirerende manier leert hoe je Twitter effectiever in kunt zetten, op een manier die perfect bij jou past.

>> lees meer over het Werkboek Twitter voor MamaMarketeers

Geen zin of tijd voor een heel werkboek? De Werkbladen Twitter voor MamaMarketeers geven heel specifieke informatie. Na een korte en duidelijke uitleg kun je direct aan de slag met het verbeteren van je Twitter-Marketing-strategie.

>> lees meer over de Werkbladen Twitter voor MamaMarketeers

Als jij Twitter inzet op een manier die bij jou en je webwinkel past, ga je twitteren vanuit jouw passie, kennis en ideeën. Zo trek je meer volgers die precies bij jouw webwinkel passen – en van daaruit meer klanten naar je webwinkel. Driedubbel winst dus – waar wacht je nog op?

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, , , , ,

1 reactie bij Trek meer klanten met Twitter

  1. avatar
    Sarah 20 februari 2013 bij 20:23 #

    Heel nuttig voor mij. Ik gebruik mijn twitteraccount voornamelijk om commentaar te leveren op televisieprogramma’s en om mijn te koop staande huis onder de aandacht te brengen. Hihihi

Geef een reactie