Twitter: hoe krijg je actieve volgers?

Het is weer #TwitterTiendaagse! Vanaf vandaag iedere dag antwoord op een vraag over Twitter voor je webwinkel. Vandaag alweer de tweede Vraag&Antwoord-video…

Een roepende in de woestijn – dat voel jij je soms. Of eigenlijk best vaak: elke keer dat jij een tweet uitstuurt, hoor je niets. Krekels…
Hoe komt dat nou? Waarom zijn je volgers niet actief? En vooral: hoe krijg je ze wél actief?

Hoe maak je je Twitter-volgers actief?

In deze tweede video geven we antwoord op de vraag hoe je je Twittervolgers actiever kunt krijgen.
We kijken naar de redenen waarom je volgers niet zo actief zijn als jij zou willen – en wat je daar aan  kunt veranderen.
Met tips natuurlijk, zodat je Twitter vanaf nu effectief in kunt zetten voor jouw webwinkel!

Blijvend meer klanten – dankzij Twitter?

Wil jij ontdekken hoe jij Twitter op een creatieve én commerciële manier in kunt zetten voor jouw webwinkel?
Wat jouw toegevoegde waarde is én hoe je die op Twitter inzet om blijvend meer klanten aan je te binden?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Ontwikkel samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf.
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie