Twitter Lijsten voor je webwinkel


Widget area "Twitter widget" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Wat zijn Twitter lijsten eigenlijk? En vooral: hoe zet je Twitter Lijsten in om makkelijker én efficiënter te twitteren voor je webwinkel? Deel 6 in de serie Vraag&AntwoordVideo’s in #TwitterTiendaagse!

Deze vraag werd ons gesteld door Margreet, van webwinkel Bengelz op je Bruiloft.
Heel relevant, ook, deze vraag, want om goed te twitteren, moet je wel een beetje overzicht kunnen houden. Twitter gaat razendsnel, dus voor je het weet mis je een belangrijke tweet – en dus een verkoop, een persmogelijkheid of een mooie kans. Zonde!

 

Hoe zet je Twitter Lijsten in om efficiënter te twitteren?

In deze zesde video geven we antwoord op de vraag hoe je Twitter Lijsten in kunt zetten voor je webwinkel. Niet alleen om het makkerlijker te maken, maar ook om bijvoorbeeld je concurrenten in de gaten te houden.

Wil jij weten hoe je Twitter Lijsten inzet om Twitter makkelijker te maken?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Hulp nodig?

Snap jij de theorie wel, maar heb je geen idee hoe je die theorie moet vertalen naar jouw webwinkel?
Of heb je het idee dat je het wel goed doet – maar lukt het je niet meer sales te halen uit Twitter?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Als je meedoet met de Workshop TwitterMarketing, ontwikkel je samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf – zodat je gegarandeerd aan de slag kunt!
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie