Vinden en gevonden worden met Twitter Hashtags


Widget area "Twitter widget" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Het is #TwitterTiendaagse! Vandaag het vijfde antwoord in de Vraag&AntwoordVideo Twitter voor je webwinkel. Deze keer: hoe vind je relevante tweets en tweeps?

Deze vraag is een logisch gevolg op de vraag ‘Hoe kan ik de juiste Twitter Volgers krijgen’ van Renata van Don, van webwinkel MamaLiefs.

Immers: om de juiste volgers te werven, moet je wel eerst weten waar je ze moet zoeken.
En om dat voor elkaar te krijgen, moet je wat tijd investeren…

Hoe doe je dat: vinden en gevonden worden met Twitter Hashtags?

In deze vijfde video geven we antwoord op de vraag hoe je in vredesnaam de juiste Twitter Volgers krijgen kunt. Wat zijn goede Twitter Volgers? Waar vind je ze? En… hoe zorg je dat ze jou gaan volgen?

Wil jij weten hoe je met Twitter Hashtags vind – en gevonden wordt?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Hulp nodig?

Snap jij de theorie wel, maar heb je geen idee hoe je die theorie moet vertalen naar jouw webwinkel?
Of heb je het idee dat je het wel goed doet – maar lukt het je niet meer sales te halen uit Twitter?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Als je meedoet met de Workshop TwitterMarketing, ontwikkel je samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf – zodat je gegarandeerd aan de slag kunt!
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie