Wat kun je verwachten op MamaMarketing.nl?

Eindelijk! Na twee maanden denken, schaven en vooral doen is het eerste resultaat van ons idee MamaMarketing een feit. Op deze website houden we je op de hoogte van alles wat wij denken dat interessant is voor MamaMarketeers. Ben jij webwinkelier en zijn moeders je doelgroep? Dan krijg je hier tips, trucs en tools om je webwinkel naar een hoger niveau te tillen. Met voorbeelden, achtergronden en stappenplannen. Zoals de titel al zegt – leer, doe-het-zelf en verdien meer met je webwinkel – we willen dat je er zelf mee aan de slag gaat. Want jij bent je merk en kunt dat als geen ander groot maken!

De blog is nog in ontwikkeling, maar we zijn zo trots dat we het nu al met jullie willen delen. Dagelijks komen er nieuwe berichten bij, dus volg ons op Twitter dan kun je snel als MamaMarketeer aan de slag.

Hier lees je waarom we met MamaMarketing zijn begonnen, wat het inhoudt en voor wie het is. Wie nu al wil adverteren leest hier meer. En wil je weten hoe het allemaal begon?

We gaan nu eerst even vieren dat onze eerste piek is bereikt, *proost*

Diana en Laura

avatar

About Laura van den Brink

Laura van den Brink is MamaMarketeer, met communicatie als specialiteit. Ze houdt ervan om merken te 'bouwen' door middel van storytelling. Dat doet ze onder andere voor haar eigen sieradenmerk LOVY luxe kindersieraden. Ze maakt zilveren armbandjes voor baby's en andere kindersieraden om bijzondere momenten voor áltijd te bewaren.
Nog geen reacties

Geef een reactie