Werkboek: meer koopgrage klanten met zelfgeschreven persberichten

Stel je voor: je zit bij bij de tandarts en bladert wat in een blad.
Pagina na pagina aan leuke producten komt voorbij.
Waarom sta jij daar niet tussen, eigenlijk?
Eeuwig zonde!
Want jij weet: als jouw webwinkel wordt genoemd in een blad, dan is dat een ‘stempel van goedkeuring’.
Ga maar na: als Linda zegt dat jouw kinderparapluutjes geweldig hip zijn – dan zal dat ook wel kloppen, toch?

Als jouw webwinkel wordt genoemd door een redacteur van een blad, blog, krant of radio- of TVprogramma, krijg je koopgrage bezoekers in je webwinkel.
Maar ja… HOE krijg je jouw webwinkel in de bladen?

Wil jij meer koopgrage bezoekers in je webwinkel?

Simpel: stuur de media op gezette tijden een persbericht waarmee je hen informeert over jouw geweldige producten.
Nee, dat vinden ze niet vervelend, ‘te commercieel’ of spammy.
Want jullie hebben een gezamelijke doelgroep. En:

  • zij zijn altijd op zoek naar bijzondere producten voor hun lezers
  • jij hebt een webwinkel vol prachtige producten…

… een win-winsituatie, dus.

Kortom: een persbericht is een effectieve manier om meer koopgrage bezoekers naar je webwinkel te trekken.
Maar… hoe schrijf je nu zelf een overtuigend persbericht?
En waar stuur je jouw zelfgeschreven persbericht naartoe?

Werkboek Persberichten voor MamaMarketeers

werkboek persberichten voor mamamarketeers en webwinkeliers

Het Werkboek Persberichten is een praktisch e-book waarmee je op een inspirerende manier jouw eigen persberichtenstrategie ontwikkelt.

Je leert hoe je:

  • een kwalitatieve adreslijst opbouwt,
  • steeds weer een originele invalshoek vindt,
  •  je eigen persberichten schrijft (met handige template!)

Ook helpen we bij

  • het ontwikkelen van een pers-planning,
  • verlenen van effectieve nazorg en
  • het analyseren en verbetere van jouw strategie

Het Werkboek Persberichten voor MamaMarketeers geeft heldere uitleg, inspirerende voorbeelden en een hele rits praktische werkbladen waarmee je de theorie direct vertaalt naar jouw webwinkel.

Dus…gratis met je webwinkel in de media?

Dat kan.
Als je je eigen persberichtenstrategie ontwikkelt en leert hoe je zelf persberichten schrijft, kun je keer op keer jouw webwinkel onder de aandacht brengen bij de media. Zo vergroot je de kans jouw webwinkel onder de neus van koopgrage klanten te krijgen én boost je eigenhandig je omzet.

Stel je voor: niet één keer in Flow Magazine, maar drie keer per jaar.
Plus: een leuk contact met de betreffende redacteur – en wie weet komt daar wel weer een mooie kans uitrollen voor een interview of een leuke samenwerking…
Klinkt goed, toch?

>> lees hier alles over het Werkboek Persberichten voor MamaMarketeers <<

 

werkboek persberichten webwinkel inhoudsopgave werkbladen

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

, , , , , , , , ,

Nog geen reacties

Geef een reactie