Wij worden WebVedettes… jij ook?

Het is zover: wij veranderen onze naam van MamaMarketing in WebVedettes. Verander je mee? Wij leren je in 14 lessen hoe je een WebVedette wordt. Gratis.
En: je kunt 2 uur privé-les winnen!

Wat is een WebVedette?

Een WebVedette is een ondernemer die haar webwinkel met hart & ziel runt – en die het tegelijkertijd zien als bedrijf waar geld mee verdiend moet worden.
Een WebVedette is een webwinkelier die wil groeien – op een manier die bij haar past.
Een WebVedette is ambitieus – maar hoeft niet de volgende bol.com te worden.

Waarom moet je een WebVedette worden?

Niets moet – jij doet het immers op jouw manier.
Maar: er zijn, volgens de schattingen van de Kamer van Koophandel, zo ‘n 40.000 webwinkels in Nederland. Daar zitten nog lang niet alle webwinkels bij: niet iedere webwinkel is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel. En als we ook de Belgische markt meetellen, kom je al snel op 100.000 webwinkels die de Nederlandse markt bedienen.

100.000 ondernemers in het webwinkelMKB… En daar komen alle grote e-commerce bedrijven als Wehkamp, Fonq, Coolblue en Zalando nog bij.|
In zo’n volle markt is het essentieel dat je je weet te onderscheiden van de concurrentie. De vraag is natuurlijk: hoe?
Hoe zorg je ervoor dat mensen bij jou kopen – en niet bij één van die 99.999 andere leuke webwinkels?

Een WebVedette weet zich te onderscheiden.

Een WebVedette inspireert, adviseert en helpt haar klant. Daarmee maakt zij de mens achter haar merk op een positieve manier zichtbaar – en zo creëert zij de gunfactorDie gunfactor zorgt ervoor dat de klant koopt bij haar – ook als ze het ergens anders iets goedkoper of sneller kan bestellen.

Een WebVedette in 14 lessen

Ben je nog geen WebVedette – maar wil je dat wel graag worden?
Vanaf vandaag delen wij 14 lessen voor WebVedettes. Gratis en voor niets.
Via dit blog, maar ook via Twitter, Facebook, Pinterest en Instagram.

Win privé-les van de WebVedettes

WV_PosterCampagneFoto

Wil jij ons twee uur lang laten meedenken over jouw webwinkel? Of over je marketingplan, de nieuwe richting voor je webwinkel, je social media-strategie, de campagne die je met kerst wil starten? Dat kan!

>> doe mee met onze #WordEenWebVedette-wedstrijd en win 2 uur privé-les van de WebVedettes!

Verander jij met ons mee?

De eerste les gaat vanavond om 20:00 uur online!

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie