Wij zijn WebVedettes!

Eindelijk is het zover! Na maanden (en dan overdrijf ik niet) keihard doorwerken, is onze naamsverandering een feit.
Wij gooien alles om: van website tot Instagram, en van werkblad tot online training.
Move over MamaMarketing, wij zijn nu WebVedettes.

In dit artikel lees je wie we zijn, wat je van WebVedettes kunt verwachten, waarom we de naamsverandering MamaMarketing hebben gedaan.

Wat kun je verwachten van WebVedettes?

Wij blijven doen wat we al vier jaar doen – maar dan met iets extra’s.
Want WebVedettes is:

Pijler 1 blogBlog

Er zijn miljoenen artikelen, tips en top 10-lijstjes geschreven over online marketing. Maar het gros daarvan is niet van toepassing op Nederlandse webwinkels. De informatie is te abstract, te technisch of gewoon niet van toepassing op de Nederlandse markt.

Het blog van WebVedettes bevat meer dan 450 artikelen over webwinkels, online marketing-artikelen, interviews en columns.
De artikelen van WebVedettes zijn:

  • toegankelijk – je hebt geen marketing-opleiding nodig om ze te kunnen lezen
  • praktisch – je kunt direct aan de slag met de informatie die we geven
  • op het Nederlandse webwinkelMKB geörienteerd – geen succesverhalen van multinationals met enorme marketingbudgetten, maar voorbeelden uit de Nederlandse webwinkelwereld.

>> lees meer dan 450 artikelen, colums en interviews over webwinkels, e-commerce en online marketing. Gratis.

WebVedettes UitgeverUitgever

Jij wil je verder verdiepen in online marketing voor je webwinkel? Je wil meer leren over een specifiek onderwerp zoals Twitter, Pinterest, E-mailmarketing, Bloggen of de Hink-Stap-Sprong? Of wil je een ondernemingsplan schrijven voor je webwinkel? Dan is een boek daar een geweldig middel voor.

De werkboeken van WebVedettes zijn opgebouwd rond heldere, toegankelijk geschreven theorie en rijkelijk voorzien van voorbeelden uit de webwinkelpraktijk. Bovendien bevatten de werkboeken praktische werkbladen, waarmee je de theoretische kennis en inspiratie die je opdoet direct kunt vertalen naar je eigen webwinkel.

>> vergroot je marketingkennis met onze werkboeken. Praktische theorie, inspirerende voorbeelden

Pijler 3 opleiderOpleider

Jij wil het maximale leren over online marketing voor webwinkels – rechtstreeks van de expert? Je wil vragen kunnen stellen? En je wil feedback op je huiswerk zodat je optimaal leert?

WebVedettes biedt verschillende trainingen en workshops, die zowel online als offline kunnen worden gevolgd. Bovendien organiseert WebVedettes B+B+B workout your Business, een meerdaags kennis-event voor webwinkeliers.

>> lees meer over onze workshops, events en trainingen

WebVedettes Online Marketing BureauBureau

Jij weet hoe belangrijk online marketing voor webwinkels is – maar je hebt simpelweg geen tijd om er zelf mee aan de slag te gaan?

Wij helpen je graag. Want het uitbesteden van online marketing is een uitkomst: zo weet je zeker dat het goed gebeurd, verspil je geen kostbare tijd aan zelf het wiel uitvinden en kun je je full force concentreren op het op- en uitbouwen van je webwinkel.

>> lees hoe wij je kunnen helpen

Naamsverandering MamaMarketing: waarom?

“Verkopen jullie luiers?” tot “Jullie zijn toch voor moeders met een webwinkeltje?” – we hebben het allemaal al een keer gehoord.
De naam MamaMarketing was gericht op vrouwelijke webwinkeliers die zich op moeders richten. Maar al heel snel bleken mensen te denken dat wij ons op moeders met een webwinkel richtten.
Een belangrijk verschil: want moeder of niet, als jij ambitieus bent met je webwinkel, dan helpen wij je graag.
Bovendien voelden veel vrouwen die geen moeder zijn, zich buitengesloten door onze naam.
En dat is niet de bedoeling.

Voor wie is WebVedettes?

WebVedettes is er voor de ambitieuze webwinkelier.
Voor online ondernemers die hun webwinkel met hart & ziel runnen.
Die hun webwinkel niet zien als hobby, maar als carrière.
Want dat kan wél – ook als je niet per se de volgende bol.com wil worden.

Wij zijn de WebVedettes?

WebVedettes TeamWebVedettes wordt gerund door Dana Taberima (CEO) en Diana van Ewijk (CCO – ja, google die maar even :-).
De vormgeving is in handen van Marjolijn van Haarlem.

>> lees meer over Dana, Diana en Marjolijn

We zijn heel benieuwd wat je van de naamsveranderning MamaMarketing in WebVedettes vindt!
Laat je een reactie achter?

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

2 reactie bij Wij zijn WebVedettes!

  1. avatar
    Ilonne 11 oktober 2014 bij 14:31 #

    Hele goede zet deze naamsverandering! Dekt de lading en is professioneler. Succes met deze volgende stap.
    Hartelijke groet,
    Ilonne

  2. avatar
    yskan 6 oktober 2014 bij 12:28 #

    Succes met WebVedettes!

Geef een reactie