Win een SpeedCoachSessie!

**EN DE WINNAARS ZIJN…..*

De gelukkige winnaars van de SpeedCoachSessies in de Winter Winkel van Ka-ching zijn…. *insert drumroll*….:

Dames, gefeliciteerd!

NOOT: Zorgen jullie dat jullie er stipt op tijd zijn? We hebben een strak schema, en zetten ook echt de eierwekker, dus 🙂
Leuk, wij hebben er zin in! Tot donderdag!


 

We hadden het er al even over, bij ons maandelijkse kijkje achter de schermen: wij WebVedettes gaan in november een ochtend offline. Wij houden namelijk een Pop-Up Office in de WinterWinkel van Ka-ching. En jij kunt een SpeedCoachSessie in ons tijdelijke kantoor winnen!

Pop-Up Office in Winter Winkel

Op donderdag 13 november 2014, van 10:00 – 13:00 uur, houden wij tijdelijk kantoor in de Winter Winkel van Ka-ching.
Wij vinden dat wel een mooie match: in de pop-up shop van die ondernemende Etsy-verkopers, in een voormalig bordeel, fijn webwinkeliers helpen.

Win één van de vijf SpeedCoachSessies

We gaan vijf webwinkeliers helpen met een supersnel consult van 25 minuten over online marketing.
Hoe je de Hink-Stap-Sprong doet, wat jouw toegevoegde waarde is, hoe je via Twitter je webwinkel op een sympathieke manier onder de aandacht kunt brengen, hoe je een kerst-actie start op Instagram – jij vraagt, wij antwoorden.
Je krijgt bovendien koffie en wat lekkers, en een fijne Winter Winkel goodiebag, dus je wordt tot op het bot verwend.

Hoe win je zo’n SpeedcoachSessie?

Simpel: laat ons weten waar jij mee worstelt. Degene die het het hardst nodig heeft, krijgt dat gratis consult!

De regels:

  • stel ons je vraag hieronder, in de comments.
  • inzenden kan tot en met 7 november

Wij maken de winnaars op 10 november bekend!

Noot:

wij kiezen op basis van de inzendingen de vijf winnaars. Wij zijn niet omkoopbaar (nee, ook niet met chocola!), maar het helpt wel als je je inzending leuk verpakt. Met een filmpje, een foto, een illustratie, een mooie quote – wat je maar kunt verzinnen.
En als je het deelt, Twitter, Facebook of Instagram, natuurlijk 🙂  Tag ‘m dan ook even met #PopUpOffice, dan missen we het niet.

Wat is een SpeedCoachSessie?

Een SpeedCoachSessie is een supersnel consult van 25 minuten, waarin je ons het hemd van het lijf mag vragen.

Waar is dat Pop-Up Office van WebVedettes?

Ons Pop-Up Office is in de Winter Winkel van Ka-ching, aan de Oudezijds Achterburgwal 121, een monumentaal pand dat voorheen in gebruik was als bordeel. Toch een leuk weetje…

Over de Winter Winkel van Ka-ching

webvedettes-pop-up-office

De Winter Winkel is een pop-up shop voor de leden van het Ka-ching Collectief team, met kerstcadeaus, boomhangers, schoencadeaus, en winterse producten. Alles is handgemaakt in Nederland, ontworpen in Nederland of vintage.
In de Winter Winkel zullen producten worden verkocht van 26 ontwerpers, makers en stylisten die een webwinkel hebben op Etsy. De Winter Winkel is geopend van 5 november t/m 24 december 2014.

Win zo’n SpeedCoachSessie!

Laat je vraag hieronder achter en ding mee naar een gratis SpeedCoachSessie in onze Pop-Up Office.
Laat ons meedenken met jouw webwinkelmarketing, en sluit 2014 goed af. Of brainstorm met ons over 2015 – en begin het jaar extra goed.

Wij hebben er alvast zin in!

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

12 reactie bij Win een SpeedCoachSessie!

  1. avatar
    Anuschka 8 november 2014 bij 18:15 #

    Het gaat redelijk goed met mijn volgers op Social Media, alleen blijft mijn blog een beetje achterlopen, terwijl ik al een tijdje bezig ben. Vraag: hoe trek ik meer bezoekers naar mijn blog en hoe kan ik er meer uithalen? Bedankt en wie weet tot ziens bij de WinterWinkel! 🙂

  2. avatar
    Ellen 7 november 2014 bij 11:31 #

    Nog op de valreep onze vraag. Nou ja, jij we hebben best veel vragen. En kunnen nog veel leren op gebied van online marketing (niet onze sterkste kant 😉 ). We zijn nu op diverse social media actief. Hebben ook bewust een keuze gemaakt welke we wilden gebruiken. Maar nu??? We gebruiken maar er is geen verband, een strategie hebben we dan ook niet. We willen graag meer mensen aan ons binden. Hoe geven we dit een boost geven en kunnen we volgers trekken? Maar ook hoe kunnen we meer interactie krijgen? Kunnen jullie ons aanreikingen geven hoe we dit het beste op kunnen pakken?

  3. avatar
    Nicola Kloosterman 6 november 2014 bij 09:41 #

    Hoi Webvedettes,

    Goeie actie! Mijn vraag is iets andersoortigs (is dat een woord?). Ik heb een eerste stap gezet in de wereld van de handgemaakte producten met mijn etsy shop soetwaer. Yay! Mijn ‘probleem’ is dat ik ook anderen producten wil (laten!) maken die niet passen in het soetwaer plaatje. Heel andere stijl, ander product. Mijn vraag is: hoe doe ik dat zonder weg te nemen van het momentum die ik met soetwaer heb opgebouwd? En hoe link ik zowel soetwaer als ander(e) merk(en) aan mijzelf zonder verwarring te zaaien? Naast deze winkels ben ik zelfstandig grafisch ontwerper. Hoe ‘brei ‘ ik dat erdoorheen zonder dat het een, eh, brij wordt? Deze vragen houden mij tegen om verder te groeien en actie te ondernemen, dus alle tips, suggesties en wijze woorden zijn heel welkom.

  4. avatar
    Valentina 5 november 2014 bij 13:25 #

    Misschien kunnen Roeland en ik samen op speeddate ;). Ik heb namelijk dezelfde vragen. Mijn doelgroep is jonge aanstaande moeders en ik moet ook aan een blog geloven. Maar waar moet ik over schrijven?

    Verder zou ik graag tips hebben over Pinterest. Ik heb hier veel energie in gestoken maar krijg zeer weinig respons.

    Ben benieuwd 🙂

    • avatar
      Diana van Ewijk 6 november 2014 bij 06:44 #

      Dankjewel Valentina, voor je vragen! En inderdaad, mooie overeenkomst met Roeland 🙂 Pinterest: ook interessant! Dank!

  5. avatar
    Jennifer 5 november 2014 bij 08:19 #

    Sinds een aantal maanden zijn wij bezig met Jack Fudge: echte ambachtelijke, belachelijk lekkere Engelse fudge. Begonnen als offline bedrijf op markten is het voor ons belangrijk om ook een duidelijke online aanwezigheid op te bouwen. Op het moment hebben we een redelijk actieve Facebook pagina en een niet zo actieve website. In Januari gaan we werken aan onze webshop. Waar we vooral mee worstelen is content. Onze core business is het verkopen van heel erg lekkere fudge in heel veel smaken maar hoe houden we onze content afwisselend en verrassend en welke relevante uitstapjes kunnen we hierop maken?

    Het lijkt me super om hierover met jullie te brainstormen. En ja, niet omkoopbaar… ook niet met fudge… maar aangezien het noodzakelijk is om een goede feeling te krijgen met ons bedrijf, nemen we het toch gewoon mee 😉

    • avatar
      Diana van Ewijk 6 november 2014 bij 06:43 #

      Inderdaad, Jennifer, er moet natuurlijk wel getest worden, voor de noodzakelijke binding met het bedrijf. We laten het niet meewegen, hoor, maar goed om te weten 🙂

  6. avatar
    Roeland 4 november 2014 bij 08:52 #

    Als jonge mannelijke webwinkelier met een webwinkel die vooral jonge moeders aanspreekt heb ik een moeilijke vraag die ik elke dag een beetje oplos, maar die wel een duwtje in de rug kan gebruiken.
    “Hoe speel ik in op de leefwereld van jonge moeders, hoe maak ik onze producten voor hen hip en aantrekkelijk, wat lezen jonge moeders graag op onze blog en welke foto’s vinden ze ’t leukst?”
    Hierbij past dan ook wel een quote die ik regelmatig in gedacht hou: “Verkoop niet enkel je product, verkoop een gevoel”.

    • avatar
      Diana van Ewijk 4 november 2014 bij 08:57 #

      Dankjewel Roeland, voor je vraag! Interessante vraag, waar wij zeker graag over meedenken met je.

  7. avatar
    hibbies.com 3 november 2014 bij 10:39 #

    wat een goed plan webvedettes! ik kom donderdag de 13de graag naar jullie #PopUpOffice. Gewoon al leuk voor een bezoek aan de winterwinkel en als t meezit ook nog es voor speedcoaching.
    Misschien kom ik alleen al in aanmerking omdat ik geen vraag heb….!!?
    Weet namelijk niet eens waar ik moet beginnen met vragen…. heb tot nu toe onder (online)-marketing steen gelegen 😉
    Hoe dan ook, misschien tot de 13e!

    • avatar
      Diana van Ewijk 3 november 2014 bij 13:09 #

      Hoi! Gezellig alvast 🙂 Enne: bedenk gewoon een vraag, dan doe je in ieder geval mee met de wedstrijd en hebben wij ook een goed startpunt 🙂
      Zou leuk zijn je in de WinterWinkel te ontmoeten!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Workshops in de Winter Winkel | Het Nederlandstalige Etsy Blog - 6 november 2014

    […] kun je bij de Webvedettes een Speed Coach Sessie winnen in hun Pop Up Office in de winkel. Op 13 november van 10.00 tot 13.00 uur houden ze snelle sessie […]

Geef een reactie