Win Workshop Instagram voor webshops!

UPDATE: deze win-actie is gesloten. Maringe, van Maringe Bags Amsterdam, heeft een plaats in onze Workshop Instagram gewonnen! 

Niet gewonnen, maar wil je toch meedoen en met Instagram een boost aan je webwinkel geven? Alle deelnemers krijgen 20% korting en betalen dus 200 ipv 25o euro.

>> boek hier Workshop Instagram voor (web)winkel <<

 


 

Een workshop Instagram voor webshops? Waarin je leert hoe je Instagram op een creatieve én strategische manier inzet voor jouw webwinkel? Dat kan! Win een plek in de Live Workshop Instagram voor Webwinkels van WebVedettes i.s.m Eliane Roest!

Instagram is van leuke foto-app uitgegroeid tot belangrijk marketing tool voor je stenen winkel, webwinkel of merk. Want met 1,8 miljoen gebruikers in Nederland (waarvan 722.000 dagelijks actief) kun je met Instagram op een persoonlijke manier een enorme boost geven aan jouw (web)winkel of merk – en het is nog superleuk om te doen ook. De vraag is natuurlijk: hoe pak je dat aan?

Leer (beter) Instagrammen – GRATIS!

In de Live Workshop Instagram voor webwinkels leer je in een halve dag hoe je Instagram op een creatieve én effectieve manier inzet om op een leuke manier meer klanten naar je (web)winkel te trekken.

Als je de Live Workshop Instagram volgt:

  • … wat Instagram precies is, hoe het werkt – en hoe je het voor je eigen (web)winkel in kunt zetten.
  • … hoe je jouw webwinkel op een goede manier in de spotlights kan zetten – en daarmee de gunfactor creëert.
  • … hoe je een strategie ontwikkelt waarmee je op een creatieve manier volgers verzamelt – en hoe je die in klanten verandert.

Kortom:

als je de Live Workshop Instagram van WebVedettes ism Eliane Roest doet, leer je precies hoe Instagram werkt, hoe je jouw (web)winkel op een goede manier in de spotlights kan zetten en hoe je, op een manier die past bij jou en je klant, meer kopers naar je (web)winkel trekt – of jouw merk onder de aandacht brengt.

Klinkt goed, toch?
En weet je wat nóg beter klinkt: je kunt een gratis plek in deze workshop winnen!

Win een plek in de Workshop Instagram voor Webwinkels (28 maart 2015)

webvedettes-eliane-roest-op-flavourites-live-business-2013

Wij (Dana, Eliane en Diana, vlnr :-)) helpen je graag op weg – met een gratis plaats in onze Live Workshop Instagram!

Wat kun je winnen?

  • 1 plaats in de Live Workshop Instagram voor Webwinkels, op zaterdag 28 maart 2015* in Amsterdam. Waarde: 250 euro.

Wat moet je doen?

Voor deze gratis plek moet je wel wat doen, natuurlijk. Namelijk:

  • post je most liked foto (Dus: de foto die je volgers het leukst vonden. Mocht je deze foto niet zo makkelijk kunnen terug vinden in je telefoon? Maak dan een screenshot van de foto en laad deze opnieuw in je Instagram account.)
    LET OP: je most liked foto taggen mag niet. Of nou ja: het mag wel, maar hij telt dan niet mee. Gewoon even reposten, dus!
  • vertel erbij waarom je meer wil leren over Instagram voor je (web)winkel of merk,
  • mention @webvedettes en @elianeroest
  • tag met #winIGworkshop en…

… maak kans op een gratis plek in onze Workshop Instagram voor winkels, webshops en merken! Want heel simpel: de beste inzending wint. Easypeasy, no?

Tot wanneer kun je meedoen?

Je kunt meedoen tot en met maandag 16 maart 2015, 17:00 uur. Op dinsdag 17 maart maken we de winnaar bekend!

Meer weten over de Live Workshop Instagram voor Webwinkels?

De Live Workshop Instagram vindt plaats op 28 maart 2015, in Amsterdam, en duurt 4 ½ uur.
Inclusief een heerlijke lunch, goede koffie en lekkere koekjes.

Lees hier meer over de Live Workshop Instagram voor Webwinkels, winkels en merken.

>> doe mee en win die gratis plek in onze Live Workshop Instagram voor Webwinkels! <<

Wij zijn alvast erg benieuwd naar jullie foto’s!

 

 


*) De Live Workshop Instagram gaat door bij minimaal 4 deelnemers. Mocht de workshop overhoopt niet doorgaan, dan win je een SpeedCoachSessie van 1 uur bij WebVedettes en Eliane Roest.

 

 

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie