Zo schrijf je onmisbare tweets


Widget area "Twitter widget" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Een tweet heeft een levensduur van zo’n 18 minuten… hoe zorg je ervoor dat jouw potentiële klant jouw tweets niet mist? In deze zevende Vraag&Antwoord-video laten we zien hoe je jouw volgers verslaafd maakt aan jouw tweets.

Deze vraag werd ons gesteld door Karin, van webwinkel Katynka Sieraden.
Letterlijk vroeg ze:

“Ik zou super graag willen leren hoe je de tweep wordt waar je geen update van wilt missen..”

Ja, dat willen we natuurlijk allemaal!
Het mooie is: dat kan ook. Als je maar weet hoe…

Hoe zorg je dat je doelgroep jouw tweets niet wil missen?

In deze zevende video geven we antwoord op de vraag hoe je ervoor zorgt dat jouw doelgroep (en vooral: jouw potentiële klanten!) jouw tweets niet willen missen.

Wil jij weten hoe je onmisbare tweets schrijft?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Hulp nodig?

Snap jij de theorie wel, maar heb je geen idee hoe je die theorie moet vertalen naar jouw webwinkel?
Of heb je het idee dat je het wel goed doet – maar lukt het je niet meer sales te halen uit Twitter?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Als je meedoet met de Workshop TwitterMarketing, ontwikkel je samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf – zodat je gegarandeerd aan de slag kunt!
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

3 reactie bij Zo schrijf je onmisbare tweets

  1. avatar
    Anne 20 januari 2015 bij 12:05 #

    Hallo webvedettes! Allereerst, erg leuke en interessante video’s allemaal! Ga ik zeker onthouden.

    Een vraag van mij over Twitter is: Hoe zorg je voor een goede balans tussen persoonlijk en zakelijk?
    Aan de ene kant wil ik namelijk laten zien wie de persoon achter de webwinkel is om zo ook die ‘gunfactor’ te krijgen. Aan de andere kant (zoals jullie al zeiden) wil je ook laten zien dat je een webwinkel bent en ook echt wat verkopen. Ik vind het lastig om dat te combineren. Dat begint al bij de profielfoto: doe je daar een foto van jezelf of je logo?

    Ik ben op dit moment bezig met plannen maken voor een webwinkel en dit is iets wat ik graag vooraf duidelijk heb.

    In elk geval bedankt en veel succes met de laatste drie video’s!

    • avatar
      Diana van Ewijk 20 januari 2015 bij 12:24 #

      Beste Anne, wat toevallig! Morgen posten we een #VAvideo over precies deze vraag. Woensdag om 9 uur sharp staat íe online 🙂 Kijken dus!

      • avatar
        Anne 20 januari 2015 bij 13:24 #

        Dat is zeker toevallig! Helemaal top! Groeten Anne

Geef een reactie