Zo zet je Twitter Ads in voor je webwinkel


Widget area "Twitter widget" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Hoe bereik je, het netwerk van je netwerk? Hoe zorg je dat je volgers jouw tweet ook echt zien? In deze negende Vraag&AntwoordVideo leggen we uit wat Twitter Ads zijn – en waarom je die prima in kunt zetten voor je webwinkel.

Want laten we wel wezen: Twitter is behoorlijk veranderd. Het is drukker geworden, want er zijn meer mensen actief op Twitter. Maar er zijn ook meer bedrijven actief op Twitter. Je tweet is dus niet meer automatisch zichtbaar bij je volgers. En dat is zonde! Met Twitter Ads kun je daar verandering inbrengen. Maar hoe werkt dat? En waarom?

Hoe zet je Twitter Ads in voor je webwinkel?


In deze negende video geven we antwoord op de vraag wat Twitter Ads zijn, en hoe je ze in kunt zetten voor je webwinkel.

Wil jij weten hoe je Twitter Ads inzet voor je webwinkel?

Kijk het filmpje!
En heb je een vraag? We beantwoorden ‘m graag. Laat een comment achter, hieronder en wie weet: zie je het antwoord wel terug in de volgende video.

Veel kijkplezier!

Hulp nodig met Twitter voor je webwinkel?

Snap jij de theorie wel, maar heb je geen idee hoe je die theorie moet vertalen naar jouw webwinkel?
Of heb je het idee dat je het wel goed doet – maar lukt het je niet meer sales te halen uit Twitter?

>> doe mee met onze Workshop Twittermarketing <<

Als je meedoet met de Workshop TwitterMarketing, ontwikkel je samen met ons jouw persoonlijke Twitterstrategie. Inclusief lunch, huiswerk-opdracht vooraf én online Vraag&AntwoordSessie achteraf – zodat je gegarandeerd aan de slag kunt!
LET OP: nu met 20% korting 🙂

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie