1 op 1 Conversiesessie

Je hebt een webwinkel – en die neem je serieus. Je blogt over relevante onderwerpen, hebt met zorg je webteksten geschreven en duikt regelmatig in Google Analytics om te kijken hoe het gaat.

En daar zie je dat het misgaat: je hebt zát bezoekers in je webwinkel… maar die bezoekers kópen niets.

Je bent niet de enige. Vinger opsteken als je dit herkent:

  • je kent de basisbeginselen van SEO – maar begrijpt nét niet goed genoeg hoe je die moet toepassen op jouw webwinkel
  • je opent regelmatig Google Analytics – maar weet niet precies waar je op moet letten
  • je hebt al je webteksten geöptimaliseerd – maar twijfelt aan de zoekwoorden waarop je dat hebt gedaan
  • je webwinkel trekt stromen bezoekers – maar die vertrekken met lege handen.

Kortom: er is iets grondig mis met je conversie en dat kost je klanten, iedere dag weer.

Conversie optimalisatie

Iedereen kent Google Analytics – dé online tool om de statistieken van je webwinkel te meten.
Met Google Analytics kun je onder andere:

  • handige informatie over je bezoekers achterhalen,
  • zien hoe zij de webwinkel hebben gevonden, én
  • analyseren hoe je bezoekers zich door je webwinkel bewegen.

Dat is op zich natuurlijk al goud waard.

Maar weet je wat nog wel veel waardevoller is?
Met Google Analytics kun ook je conversie meten. En als je het kunt meten, kun je het natuurlijk ook verbeteren.

Conversie optimalisatie: hoe werkt dat?

Hoewel Google Analytics geweldig is voor webwinkeliers, wordt het lang niet zo veel gebruikt als nodig is. Veel webwinkeliers:

  • vinden Google Analytics nogal intimiderend – en loggen daardoor dus veel te weinig in
  • zien door het bos aan data de belangrijkste bomen niet meer – en verdwalen dus in nutteloze feiten
  • snappen niet hoe ze (e-commerce) doelen kunnen instellen – en blijven dus verbaasd over alle verlaten winkelmandjes.

Als je Google Analytics niet begrijpt, laat je belangrijke kansen liggen.
Zonde, toch?

Conversie optimalisatie: hoe helpen wij?

Google Analytics is voor ons gesneden koek. Bovendien weten wij precies waar webwinkels op moeten scoren. En die kennis zetten wij graag voor jou in.

Met conversie optimalisatie bekijken wij hoe we, samen met jou, Google Analytics optimaal kunnen inrichten voor jouw webwinkel. We gaan de beschikbare informatie analyseren en vervolgens ontwikkelen we, op basis van deze resultaten, een plan om jouw webwinkel (én je conversie!) te verhogen.

Conversie optimalisatie: wat krijg je?

Als jij ons inschakelt voor conversie optimalisatie, krijg je:

  • advies voor een voor jouw webwinkel optimaal ingerichte Google Analytics-omgeving
  • een analyse van, en inzicht in, je huidige resultaten
  • een praktisch plan voor het verhogen van je conversie

Met de opgedane inzichten in je hoofd en het conversie optimalisatie plan in je handen kun je, met dezelfde inspanning, méér verkopen.

Bovendien krijg je dankzij het conversie optimalisatie-traject veel meer inzicht in hoe Google Analytics werkt – en kun je de kracht ervan voortaan veel gerichter inzetten.

Conversie optimalisatie: prijs

Een Conversie optimalisatie Sessie kost € 350,00.

Conversie optimalisatie: waarom?

Als jij leert hoe Google Analytics precies werkt, kun je niet alleen zien wat wel werkt, en wat niet, maar kun je daardoor bovendien je online inspanningen en uitgaven effectiever inzetten. Dat scheelt tijd, geld en een heleboel frustratie.

Interesse?

Wil jij weten hoe we de conversie van je webwinkel kunnen verhogen?
Neem contact op met Dana Taberima via info@WebVedettes.nl of per telefoon, op 020-4882232.

Nog geen reacties

Geef een reactie