Hink-Stap-Sprong Scan

Een tweetje hier, een update daar en, als je dan toch bezig bent, een 58e pinboard. Ja, jij bent lekker druk bezig, social gezien. Maarre… waar ben je eigenlijk precies mee bezig? Wat is het doel van al je blogs, tweets, pins, updates, Instagrams en berichten? Met andere woorden: wat is je strategie?

Jij hebt een probleem, want:

  • je zit 24/7 op social media – maar je krijgt 0 reacties – laat staan verkopen
  • je fans en volgers zijn enthousiast – maar kopen vervolgens bij de concurrent
  • je hebt veel bloglezers – maar die klikken niet door naar je webwinkel

Kortom: je doet je best, maar het levert te weinig op. En dat komt omdat je geen strategie hebt. Want het uiteindelijke doel van al je inspanningen is natuurlijk: meer verkopen. En dat kan – maar dan wel met een sprongetje. Een Hink-Stap-Sprong, wel te verstaan…

De Hink-Stap-Sprong

Als jij structureel waardevolle informatie deelt met jouw potentiële klanten, leren ze jou kennen, leuk vinden en vertrouwen. Daarmee creëer je de gunfactor die er voor zorgt dat jou de koop gunnen – ook als ze het elders iets goedkoper kunnen krijgen.

Hoe doe je de Hink-Stap-Sprong?

Met rake social media posts leid je jouw potentiële klant naar je overtuigende blog en vanaf daar trek je hen je webwinkel in – dat is de Hink-Stap-Sprong in een notendop.

De basis van de Hink-Stap-Sprong is dus waardevolle informatie, ook wel content genoemd.
Maar hoe creëer je de juiste, waardevolle content? En hoe zorg je ervoor dat jouw potentiële klanten die content ook echt zien? En dat ze, volgens plan, doorklikken naar je webwinkel?

Klinkt ingewikkeld?

Geen zorgen, wij helpen graag.

De Hink-Stap-Sprong Scan: hoe helpen wij?

Wij bieden al jarenlang advies en hands on hulp aan webwinkeliers. Daardoor hebben we de afgelopen jaren duizenden webwinkels, webwinkelblogs en social media accounts uitgebreid bekeken.
En belangrijker nog: we weten hoe jouw klant denkt.
Dat geeft ons alle tools om jou te helpen je Hink-Stap-Sprong voor jouw webwinkel te verbeteren.

De Hink-Stap-Sprong Scan: wat krijg je?

Als je ons inschakelt voor een Hink-Stap-SprongScan krijg je:

  • Fase 1: een uitgebreide analyse van jouw social media- en blog-aanpak
    In deze fase kijken we kritisch naar de content die jij creëert, de doelgroep die je daarmee hoopt te bereiken, de manier waarop je je social media kanalen inzet en de wijze waarop je vanuit je webwinkelblog naar je webwinkel verwijst.
  • Fase 2: Bespreking van de analyse
    waarin we onze bevindingen samen met jou bespreken en stap voor stap doornemen wat de mogelijkheden zijn om e.e.a. te verbeteren.
  • Fase 3: een uitgebreid rapport
    Wij schrijven een rapport vol praktische tips over hoe je je Hink-Stap-Sprong kunt verbeteren en concreet advies waarmee je zelf, zonder problemen, met je online marketing aan de slag kunt.

Dankzij de Hink-Stap-Sprongscan weet jij precies op welke informatie jouw potentiële klant zit te wachten én waar je die informatie moet delen om haar aandacht te trekken.

Met de Hink-Stap-SprongScan investeer je eenmalig een overzichtelijk bedrag, en kun je daarna structureel zélf aan de slag met het verbeteren van je online marketing en het verhogen van je omzet.

De Hink-Stap-SprongScan: prijs

De Hink-Stap-SprongScan kost € 325,00.

De Hink-Stap-SprongScan: voor wie?

Of je nu twittert, Facebookt, Instagramt, pint, Googleplust – of alles tegelijk – wij helpen graag.

De Hink-Stap-SprongScan: waarom?

Met de opgedane inzichten in je hoofd en de Hink-Stap-SprongScan in je handen kun je, met dezelfde inspanning, méér verkopen.

Bovendien krijg je dankzij de Hink-Stap-SprongScan veel meer inzicht in wat jouw toegevoegde waarde is, waar je die moet delen en hoe online marketing nu precies werkt voor webwinkels. Zo kun je je tijd, energie en geld voortaan veel gerichter inzetten.

Veelgestelde vragen

Waarom heb je voor de Hink-Stap-Sprong een blog nodig? Ik kan toch ook rechtstreeks op social media delen?

Waardevolle content creëren kost tijd en energie. Zonde om die rechtstreeks via social media te delen: één tweet staat 15 seconden in de timeline van je klant – en is dan weer verdwenen.

Als je die waardevolle content eerst op je webwinkelblog zet, heeft dat twee belangrijke voordelen: de informatie blijft bewaard, zodat je klanten het kunnen nalezen en jij je expertstatus bevestigd. En het zorgt voor een betere SEO: al die keywords in je blogberichten zorgen voor een hogere ranking in zoekmachines.

Hoe weet ik nou wat mijn toegevoegde waarde is?
Dit is voor de meeste webwinkeliers de moeilijkste vraag. Dat komt omdat je zelf bovenop je webwinkel zit. Of omdat je teveel, of juist te weinig, onderdeel uitmaakt van je doelgroep. Of omdat je geen niche hebt gekozen – en dus niet kunt focussen.
Vaak helpt het al enorm als een buitenstaander met een frisse blik naar je webwinkel kijkt.

Interesse?

Wil jij samen met ons je webwinkel verbeteren?
Neem contact op met Dana Taberima via info@WebVedettes.nl of per telefoon, op 020-4882232.

 

Nog geen reacties

Geef een reactie