Hoe krijg ik lezers op mijn blog?


Widget area "“Blog" not found. Registered widget areas (sidebars) are:
header-widget
email-widget
blog-widget
twitter-widget
widget-pagina-template
widgets_for_shortcodes
primary
secondary
footer-1
footer-2
footer-3
footer-4
homepage
widgets-page-template

Alweer de negende aflevering in onze BlogTiendaagse…De vraag van vandaag is van Vrolijk op Chique én van Persoonleuk! Een vraag die, zo blijkt, bij veel webwinkeliers speelt.

Hun vraag over bloggen voor webshops: “Hoe krijg ik lezers op mijn blog?”
Lees je mee?

Wat is de #BlogTiendaagse?

De #BlogTiendaagse, dat is: 10 dagen lang informatieve blogs, #VAvideo’s, tweets, #SpreekKwartier-en op Twitter én een Vragenuurtje op Facebook – allemaal over het onderwerp ‘Bloggen voor je webwinkel.’ Doe je mee?
Stel ons jouw vragen over bloggen voor je webwinkel, wij beantwoorden ze graag!

Hoe doe je mee aan de #BlogTiendaagse?

Stel je vraag via Twitter, Facebook of via ons blog.
Volg ons op Twitter, via @WebVedettes, want daar trappen we de #BlogTiendaagse, elke dag stipt om 10 uur, af.

SpreekKwartier: hoe krijg ik lezers op mijn blog?

 

In dit #SpreekKwartier krijg je ons antwoord op de vraag Vrolijk op Chique én van Persoonleuk stelden over bloggen voor je webwinkel

Stel jouw vraag in het Vragenuurtje!

We sluiten de #BlogTiendaagse vrijdag af met een uur lang Vragenuurtje – op Facebook.

>> stel hier alvast jouw vraag over bloggen <<

Dan weet je zeker dat je een goedvoorbereid antwoord krijgt!

Enne: wil jij jouw webwinkelblog met een knal starten?

Lees hieronder verder hoe wij jou daarmee kunnen helpen!

 

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.
Nog geen reacties

Geef een reactie