Nieuwe Online Training: Ondernemingsplan Schrijven

Ieder jaar starten er duizenden webwinkels – en ieder jaar vallen er net zoveel weer om. Want starten is niet zo moeilijk – dat kan iedereen.

Wat niet iedereen kan (en doet): goed nadenken. Hoe onderscheidt je van al die andere webwinkels? Hoe zorg je ervoor dat klanten jou weten te vinden? Waarom zouden ze bij jou kopen? Kortom: hoe ga jij blijvend geld verdienen met je webwinkel?

Hou je vast: vooruitdenken is key

 

Een succesvolle webwinkel starten op de achterkant van een enveloppe?

Dream on…

Voor een succesvolle webwinkel is het essentieel dat je van te voren goed nadenkt.
Goed, een enkeling redt het ook met een businessplan achterop een bierviltje – maar dat zijn de lucky few.

Wil jij je succes niet laten afhangen van puur geluk?

Volg dan onze gloednieuwe Online Training Ondernemingsplan Schrijven!

Als je de Online Training Ondernemingsplan Schrijven volgt, heb je binnen een maand je eigen ondernemingsplan klaar. Je kijkt kritisch naar je ondernemerskwaliteiten, brengt de markt in kaart, analyseert de cijfertjes en bestudeert de concurrentie. Met een goed ondernemingsplan vergroot je jouw kans op een succesvolle webwinkel.

Hoe zit dat dan, met een ondernemingsplan?

Simpel. Met een goed ondernemingsplan:

  • dwing je jezelf over de grote lijnen na te denken
  • begrijp je hoe je je kunt onderscheiden van andere webwinkels – ook als ze dezelfde produkten verkopen
  • maak je van jouw webwinkel een sterk merk waar mensen graag bij kopen

Bovendien:

  • creëer je een duidelijk toekomstbeeld van jouw webwinkel – en verkrijg je inzicht in hoe je dat kunt bereiken
  • ga je met (hernieuwd) enthousiasme en vertrouwen aan de slag met je eigen merk!

Kortom: als je nu een goed ondernemingsplan schrijft, heb je daar de komende jaren steeds opnieuw profijt van.

>> boek hier de online training Ondernemingsplan Schrijven <<
(let op: de online training is vanaf 3 maart as beschikbaar)

Doe je mee?

avatar

About Diana van Ewijk

Diana van Ewijk is, naast blogaholic en Twitter addict, moeder van twee meisjes (2005 en 2008) én mede-eigenaar van online marketing & communicatiebureau WebVedettes. Diana zit vaak achter de Twitter, Facebook & Instagramknoppen, schrijft veel blogs en columns, neemt interviews af, is af en toe dagvoorzitter en vormt zo de voorkant van WebVedettes. WebVedettes helpt webwinkeliers te communiceren vanuit de mens achter hun merk, daarmee klanten te inspireren, adviseren en helpen en zo blijvend aan zich te verbinden.

,

Nog geen reacties

Geef een reactie