Doorzetten!

Januari is nu al weer afgelopen. We begonnen dit jaar net als iedereen met frisse moed: nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hoe komt het dan toch dat na één maand, iets meer dan vier weken, je toch weer meteen in je oude routine wordt getrokken.

Zwak, ziek & misselijk

Virussen, verkoudheden en griepjes hebben ervoor gezorgd dat ook wij hier bij WebVedettes zo’n beetje op halve kracht moesten opereren. We geven niet op hoor, maar hebben deze maand wel even een pas op de plaats gemaakt. Ten minste, dat hebben we geprobeerd, want jemig wat zit die eerste maand van het jaar toch altijd vol! Kleine Fabriek, De Webwinkel Vakdagen… en dan natuurlijk gewoon ons dagelijkse werk. Klanten, volgers en collega’s die gewoon nog steeds van alles van je verwachten. Gestaag gaan we dus verder en proberen ervoor te zorgen dat niemand het merkt dat we iets minder snel gaan ;-). Hoe doen jullie dat toch? Ook jullie hebben vast wel eens dagen dat het even wat minder gaat. “Vooral doorgaan”, zou Barry Stevens (zie wikipedia voor meer info) zeggen.

Kleine Fabriek

Maar goed, het is niet alleen maar malheur en malaise hoor hier bij WebVedettes. We hebben deze maand ook echt heel leuke dingen gedaan. Kleine Fabriek was er zo eentje. Het is echt zo leuk om een PopUp-Office te hebben op zulke leuke beurzen. Gewoon tussen de merken in een plekje hebben waar we beginnende (web)winkeliers hebben ontmoet, met de cracks hebben gebrainstormd en met oude bekenden konden bij kletsen.

Webwinkel Vakdagen

Diana heeft goed rond gekeken om inspiratie op te doen voor B+B+B workout your business, tijdens de De Webwinkel Vakdagen. Hier stond onze De WebWinkelWijzer collega Charlotte Meindersma van Charlotte’s Law ook met haar hagelnieuwe boek Wetboek voor bloggers. Een aanrader natuurlijk voor iedereen met een blog.

En onze klanten…

…die beginnen dit jaar goed met een uitgebreide online strategie of een doortrapte contentkalender met bijpassende blogplanning. Allemaal duidelijke plannen die een kader geven voor de invulling van de online of content marketing van 2015.

Doorzetten!

Hoe staat het met jullie plannen? Hebben jullie ook doelen gesteld en een route uitgestippeld voor 2015? Wat zijn jullie ambities? Die (goede) voornemens hebben jullie, door de algehele malaise en onder invloed van blue monday, toch niet al laten vallen? Maak dan NU de afspraak met jezelf, dat je dit keer de voornemens om die doelen te halen en route te volgen eens gaat doorzetten. Echt, doe dat eens, dan kun je daarna namelijk veel beter inzien of het nu echt zo werkte als je dacht. En hoe je het een volgende keer veel beter kunt aanpakken!

Zet dus door!

Enne… ZET HEM OP!

PS. Mocht jij hulp nodig hebben, dan kun je natuurlijk altijd even de jaarplanner downloaden, of stuur ons een mailtje en laat weten hoe wij jou kunnen helpen in 2015.

2 reactie bij Doorzetten!

  1. Charlotte 3 februari 2015 bij 10:57 #

    Die contentkalender, of in elk geval het plannen van content, was wel een doel ja. Of is dat misschien nog steeds. Nou ja, ben ik geen held in. En hier net zo goed struggles met veel te doen in weinig tijd. Maar we kunnen het hoor! Kop op! Doorzetten. Dit gaat ons mooiste jaar worden, vind je niet?

    • Diana van Ewijk 6 februari 2015 bij 11:10 #

      Ons mooiste jaar, tot nu toe, dan. Daarna wordt het natuurlijk een nóg mooier jaar, Charlotte 🙂