3 tips voor een productieve kerstvakantie

Kort maar krachtige mededeling: wij WebVedettes knijpen ertussenuit – voor een extra productieve kerstvakantie! Want juist in die relatieve rust worden we extra productief.

Extra productief in de kerstvakantie

Van 24 december 2014 tot 5 januari 2015 zijn wij gesloten.
Natuurlijk worden echt dringende mailtjes van klanten wel opgepakt, maar voor de rest laten wij de boel heerlijk de boel!
Niet dat we gaan zitten duimendraaien, maar toch: we gaan in alle rust weer even tot onszelf komen. Want de ervaring leert dat we dan de beste ideeën opdoen.

3 tips voor een productieve kerstvakantie

Of jij nu doorwerkt, de komende weken, of juist net als wij er tussenuit knijpt, we geven je deze drie tips graag nog even mee.
Want een productieve kerstvakantie – die wensen wij iedereen wel toe!

1. Kijk terug – en vooruit!

De kerstvakantie is bij uitstek een moment om eens goed te reflecteren: wat ging goed dit jaar? Wat minder? En vooral: om vooruit te kijken! Wat ga je écht anders doen volgend jaar?
Om je daar bij te helpen, delen we in de kerstvakantie iedere dag een praktische webwinkeltip die je helpt terug te kijken op 2014 en die je inspireert voor 2015.
Volg #WinterWijsheid op Twitter en Facebook!


2. Investeer in jezelf, investeer in je webwinkel

Om echt grote stappen te maken met je webwinkel, moet je investeren. In tijd, of in geld… Ook daar helpen wij graag bij! Of je nu een groot of klein budget hebt.

Live marketing workshops

Wij geven in 2015 bijna elke maand een live workshop. Schuif bij ons aan tafel, leer van ons en van elkaar, en stap naar buiten met een kant-en-klaar actieplan om jouw webwinkel (nog) beter te maken!

>> lees meer over de live marketing workshops voor webwinkels in 2015

Praktisch-inspirerende werkboeken

Liever direct aan de slag? Lekker bij de kerstboom, met een boek op schoot? Dat kan ook!

>> bestel één van onze werkboeken

Je kunt het werkboek direct downloaden, dus meteen lezen. Zo kun je al die kennis meenemen in je plannen voor 2015!
Kies voor Werkboek Twitter, Pinterest, Nieuwsbrieven, Persberichten, Ondernemen of Bloggen – speciaal voor webwinkels.

3. Hak door en plan in

Veel van onze klanten hebben hun webwinkel prima op orde – maar werken op marketing-gebied nogal ad hoc.
Ze denken als hun klant – terwijl ze die nu juist een paar stappen vóór zouden moeten zijn. Want op het moment dat jouw klant zin in krijgt in een Valentijn-actie, moet jij die nèt uitrollen. Een goede planning is daarbij cruciaal. Daarom:

>> download de gratis Jaarplanner 2015

Denk goed na over welke doelen je wil behalen in 2015 en welke acties je daarvoor wil doen, en plan alles alvast in. Als je nu de grote lijnen vastlegt, kun je je straks in alle rust over de details buigen!

Fijne kerstvakantie!

Geniet van de vakantie, doe ondertussen op je dooie akkertje wat goed voelt, en ga in 2015 weer met een frisse blik en verse energie aan de slag!

Reageren is niet meer mogelijk