WinterWijsheid voor je webwinkel

Hiephoi, het is kerstvakantie. Voor sommigen twee weken lang helemaal niets doen, voor anderen een traditionele multi-taskperiode waarin bestellingen, klantenservice, kalkoenen, kinderen en oliebollen door elkaar heenrollenMaar of jij het nu druk hebt, of juist heel rustig: het is sowieso hóóg tijd voor de broodnodige reflectie.

Wat heb je nu allemaal gedaan in 2014? Heb je je doelstellingen bereikt? Wat ging geweldig – en wat kan beter?
Zaken om eens rustig te bekijken nu de kerstdrukte in je webwinkel weer  voorbij is.

Hetzelfde geldt voor ons: ook wij gaan de geest laten waaien – en zullen dus in de kerstvakantie wat minder posten.
Maar we laten je niet helemaal alleen – oh nee.

Iedere dag: #WinterWijsheid op Twitter en Facebook

In de kerstvakantie posten we iedere dag een inspirirende webwinkeltip die je helpt terug te kijken op 2014 en die je inspireert voor 2015.
Want je kunt niet vroeg genoeg beginnen met vooruitdenken 🙂

We beginnen op maandag 22 december 2015 – stay tuned!

Maak van 2015 jouw jaar!

Wil jij in 2015 grote stappen maken met je webwinkel?
Wij geven 2015 bijna elke maand een live workshop. Schuif bij ons aan tafel, leer van ons en van elkaar, en stap naar buiten met een kant-en-klaar actieplan om jouw webwinkel (nog) beter te maken!

>> lees meer over de live marketing workshops voor webwinkels in 2015

Dus: geniet van de vakantie, zodat je in 2015 weer met een frisse blik en verse energie aan de slag kunt!

 

 

PS:

vandaag precies 4 jaar geleden posten wij ons allereerste blogbericht.
Wat is er veel gebeurd in die tijd! We groeiden van een ‘wij-delen-onze-ervaringen’blog uit naar een echt webwinkelmarketingkennisplatform, naar een full swing online marketingbureau. We veranderden van naam (en ook maar meteen van logo) en startten, samen met Het Communicatielokaal en De Perswinkel De WebWinkelWijzer op.

Wij zijn blij – en gaan extra genieten van de bubbels en bollen!

avatar

About Gast

MamaMarketing laat ook regelmatig anderen aan het woord, die een leuke, interessante en vooral informatieve bijdrage doen. Wil jij ook graag een bijdrage leveren aan MamaMarketing en heb jij iets te vertellen of te delen, wat interessant is voor onze doelgroep, neem dan vooral contact op met ons: dana [at] mamamarketing.nl
Reageren is niet meer mogelijk