Lang Leve de Nieuwsbrief

Ik hoor je nu denken..

“Serieus…? Nieuwsbrief???”

Je echt!

Lang Leve de Nieuwsbrief!

Het lijkt misschien niet meer van deze tijd, maar niets is minder waar. Een nieuwsbrief (hoe suf dat ook klinkt) is en blijft een FAN-TAS-TI-SCHE manier om jouw klant/volger/fan te bereiken.

En waarom?

Niet in de laatste plaats omdat zij die zich ingeschreven hebben voor jouw nieuwsbrief best wel wat moeite hebben gedaan om dit te doen. Daarmee hebben ze je toestemming gegeven om iedere week/maand/kwartaal bij hen binnen te komen. Ze willen heel graag jouw nieuwtjes, tips en aanbiedingen in hun postbus ontvangen.

Daarom besteden we deze maand aandacht aan emailmarketing, wat natuurlijk net iets meer is dan alleen maar nieuwsbrieven. Hou daarom ons blog in de gaten en natuurlijk Facebook waar ik ook tips & tricks van anderen zal delen.

Practice what you preach

Enne… ‘practice what you preach’, dus… deze maand ook weer een nieuwsbrief in jouw postbus! Schrijf je snel in als je dat nog niet allang gedaan had natuurlijk.

Mocht je nou niet kunnen (of willen) wachten, dan kun je uiteraard ook zelf meteen aan de slag met ons werkboek Nieuwsbrieven voor Webwinkeliers of lees een van de blogs die we eerder schreven over dit onderwerp.

 

avatar

About Dana Taberima

Dana Taberima is marketing en communicatie expert bij WebVedettes. Als de ‘nerd’ van het WV-team deelt zij ook graag kennis over de meer technische aspecten van de marketing, zoals Google Analytics en SEO. De diensten, waar ze webshops helpt beter te presteren, met o.a. WebwinkelScan, conversie optimalisatie en campagnes en aanbood via haar bureau Luzente Communicatie, zijn nu ondergebracht bij WebVedettes. Volg Dana op Twitter of LinkedIn
Nog geen reacties

Geef een reactie